JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hurra, jeg er akkurat tilbake fra Posten hvor jeg plukket opp mine nye KeyTronic tastatur. Jeg har bekymret meg for den dagen mitt KT2001Pro dør, de jeg har brukt på jobben ( Dell tastatur og diNovo Edge ) har jeg ikke sansen for og ellers har jeg ikke funnet noe tastatur som passer meg. Men så gikk jeg på Amazon og plukket opp to amerikanske KeyTronic E03601U2 tastatur som vil redde dagen. Den totale prisen inkludert post, toll og tollgebyr landet på omtrent 380,- som jeg vil se de absolutt er verd. Og svarte stickers med passende dvorak-tasteoppsett kom tidligere i uken. Overgangen fra norsk tegnoppsett til amerikansk vil nok gå mye lettere enn den fra KeyTronic tastatur til noe annet, så det skal nok gå fint. http://www.keytronicems.com/home/products/specs/e03601u1.htm Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nice. Retro design... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Nice. Retro design... Jepp, godt gammelt KeyTronic design med harde taster og bra lyd. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sitter faktisk på et nå. I beige selvfølgelig. Tror også at jeg bare kan hente flere på et hemmelig sted. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 de er hvertfall gode å skrive på så må man kansje regne med at tastene ikke er av den mest stille sorten, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå