Gjest mafister Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 B A J S ! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 B A J S ! LOL Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Første 2 meldingene er bajs. Hmm... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg tror vi sier hade til bajs, veldig lite hyggelig att du stakk innom. Og jeg håper det er lenge til vi ser deg igjen (forhåpentligvis aldrig). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Ja nå er det ikke lenge til en annen moderator kicker han ut. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Lol, bajs... hvem kan det være tro? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Lol, bajs... hvem kan det være tro? en som akkurat har oppnådd status som "fjortiss" e.l. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 (endret) ee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 bare for å få tråden tilbake på rettspor de som ikke vil ha sprut effekten kan prøve å stappe rassen full av papir og så vente til det sprenger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 bare for å få tråden tilbake på rettsporde som ikke vil ha sprut effekten kan prøve å stappe rassen full av papir og så vente til det sprenger LAME Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 bajs! hvorfor får aldri jeg se linkene da? btw: godt å høre at jeg ikke er den desidert mest misslikte her på forumet (eller tar jeg feil der?) :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 hvis bajs ble bannet for å vise et bilde... da må det jo nesten være verre enn en stor diger mannepung som fyller hele skjermen når mor kommer inn! HVA VAR DET?? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 En ting er sikkert, man kan ikke unngå å mislike bajs. :x Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 En ting er sikkert, man kan ikke unngå å mislike bajs. :x indeed Lenke til kommentar
glabba Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 Dritmorsom tråd! Hvordan er det med dasspapirkvalitet da? Bruker dere det billige sandpapiret, eller det dyre nestensomsilkedasspapiret? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 En ting er sikkert, man kan ikke unngå å mislike bajs. :x indeed rotten.com like? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 Dersom noen er interessert i å se hvordan ting IKKE bør gjøres så anbefaler jeg "The Steve-O Video: The Tour". Helt på slutten er det en fin sekvens som kanskje illustrerer noe som ble beskrevet i en tidligere post (hockeystilling, sydenmage, spray etc.) Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Han hadde tatt en eller annen "sauce" den morgenen...steik hvor det spruta....ikke noe dempepapir. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 bajs! Det var vel ikke tilfeldigvis fecal japan på rotten? Hvis det er tilfelle, så forstår utbruddene deres Men, bildet er on-topic da Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2003 Dette var en dritthread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå