Arctic Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har ikke noe lyst til å vite hvordan du runker hvis du greide å misforstå dette... Nei det skal være sikkert å vist! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Vel trodde alle nappet den på eksakt samme måte? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Joda, men hvis man klarer og få sperm i nakken, så skjer det noe annet i området som ikke jeg vil ta del i Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Joda, men hvis man klarer og få sperm i nakken, så skjer det noe annet i området som ikke jeg vil ta del i Å hva da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Joda, men hvis man klarer og få sperm i nakken, så skjer det noe annet i området som ikke jeg vil ta del i Å hva da Det må du nesten spørre kjakan_mm om Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Hey dere tullinger :smile: jeg sa ikke jeg hadde opplevd det! men jeg sa et jeg misforstod det han mente, selvom et hørtes litt rart ut F.eks:: "gjøre sitt fornødede på ramma" "lakkert opp til nakken" har dere aldri hatt sperm på dere selv.. ? da blir man jo GANSKE lakkert LOL Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 :o oh-nej-da! menneh - noe off topic; krøller eller bretter du papiret? Jeg bretter, krølling strider mot all logikk. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 bajs! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 :o oh-nej-da! menneh - noe off topic; krøller eller bretter du papiret? Bretter, uten tvil. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 JEG trykker ikke på den linken! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 bajs! Ehh... Oki???????? Lenke til kommentar
// geir Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 JEG trykker ikke på den linken! Bruken av store bokstaver betyr vel bare at du gjorde det hehe? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Bruken av store bokstaver betyr vel bare at du gjorde det hehe? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 bajs! heahea.. *printe ut og henge på veggen** Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 :o oh-nej-da! menneh - noe off topic; krøller eller bretter du papiret? bretter! ved krølling vil jeg tro det blir sjangse for å få.. bajs på avveier! fysj! nei! man bretter! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Til alle: IKKE TRYKK PÅ LINKEN!!!! [ikke tilfeldig valg av farge på skriften nei....) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 aww!! ya big party-pooper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå