Sexy-Silje Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette må dere lære dere gutter! I allefall jeg hadde ikke blitt veldig fornøyd om kjæresten min hadde nymalt veggene på doen min. Da skulle han pokker ta meg ha vasket doen etter seg også ja! Mvh, Silje Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 sexy-silje: Er det noen grunn til at avataren din har URL "http://home.no.net/pcdude/Bilder/kagome3.jpg"? Ikke kom her å påstå at du er kjæresten til jannis. Det tror vi ikke noe på! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ikke tvil ... Phunkee har stil!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ooops, busted! Love is in the air Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hmm virker ikke troverdig men det kan jo hende. Er ikke umulig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dempepapir ja! Der har man løsningen på alle mine problemer (untatt ett, se under)! Og jeg som har gått i 18 år uten å vite dette.. :oops: Den som klarer å løse dette er jeg evig takknemlig til: Hva gjør man hvis man har ekstremt med gass i magan (fått i seg ett eller annet) og man har avtale om å gå på kino med dame om 2 timer? Er vel ikke så populært å ringe henne å si "Jeg kan desverre ikke komme, jeg fiser så fælt.." :/ Har opplevd dette, hvordan det gikk kommer senere.. Any suggestions? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Knipe helt til du begynner å rape isteden? Er ikke sikker på lukta, men det er ihverfall litt mere sosialt akseptert. Lenke til kommentar
Nota Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 HAr fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert. Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder. Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt. PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i. Ligger denne tråden tynt an? Er jo egentlig et aktuelt tema.. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette er jo kun småproblemer. Har en kamerat, som kom i litt problemer i syden en gang. Han var ute på byen med skikkelig sydenmage, og måtte selvfølgelig på dritern etter hvert. Som alle vet, så er jo ikke dassene på utesteder i syden de mest delikate dassene å sette seg ned å drite på. Doringen er som regel borte, og etter at noen hundre drita skandinavier har prøvd å treffe det "lille" hullet, så er det ikke det første stedet man er fristet til å sette seg ned på. Eneste løsningen var å sette seg i hockey-stilling litt fremoverlent å la det stå til. Konsitensen som kom ut var ikke videre fast, og dette kombinert med at dritten spredte seg med et smell i 90 graders vinkel 360 grader rundt, gjorde ikke dassen videre pen etterpå. Han kom seg fort ut ja.... Har selv vært med på 90 graders vinkel dritt spredt i 360 grader, men da var jeg heldigvis på en dass jeg kunne sitte på... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hm, opplever av og til når jeg skal urinere, at strålen går to veier. altså den riktige vinkelen; ned i dass. Og den gale vinkelen; Til høyre eller venstre. Det er riktig utidig. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Du må da sørge for å ha dratt skinnet tilbake slik at det ikke blir en vannslange uten styring. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei!Er det flere her som har problemer med å bli lakkert helt opp til nakken når en gjør sitt fornødene på ramma? Gjerne tips som kan forhindre dette! he... første gang jeg så tråden trodde jeg det var snakk om onani på dass..! men så hørte jeg "stappe papir neri dær" og ble litt bekymret!! hehe.. snakk om å misforstå!! er det rart jeg missforstod når det stod lakert opp til nakken?! LOL! Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har ikke noe lyst til å vite hvordan du runker hvis du greide å misforstå dette... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har ikke noe lyst til å vite hvordan du runker hvis du greide å misforstå dette... Nei, det skal være sikkert å visst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 selv jenter sjekker slike ting! eller.. hm..kanskje det bare meg.. :o :smile: nope Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 yey!! jeg er ikke så rar som jeg trodde!! bra det ikke bare var meg :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 :o oh-nej-da! menneh - noe off topic; krøller eller bretter du papiret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå