Gå til innhold

Våt helt opp til nakken!

HKRoed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dempepapir ja! Der har man løsningen på alle mine problemer (untatt ett, se under)! Og jeg som har gått i 18 år uten å vite dette.. :oops:

Den som klarer å løse dette er jeg evig takknemlig til:

Hva gjør man hvis man har ekstremt med gass i magan (fått i seg ett eller annet) og man har avtale om å gå på kino med dame om 2 timer? Er vel ikke så populært å ringe henne å si "Jeg kan desverre ikke komme, jeg fiser så fælt.." :/ Har opplevd dette, hvordan det gikk kommer senere..

Any suggestions?

Lenke til kommentar
HAr fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert.

Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder.  

Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt.  

PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i.

Ligger denne tråden tynt an?

Er jo egentlig et aktuelt tema.. :D

Lenke til kommentar

Dette er jo kun småproblemer.

Har en kamerat, som kom i litt problemer i syden en gang.

Han var ute på byen med skikkelig sydenmage, og måtte selvfølgelig på dritern etter hvert. Som alle vet, så er jo ikke dassene på utesteder i syden de mest delikate dassene å sette seg ned å drite på. Doringen er som regel borte, og etter at noen hundre drita skandinavier har prøvd å treffe det "lille" hullet, så er det ikke det første stedet man er fristet til å sette seg ned på.

Eneste løsningen var å sette seg i hockey-stilling litt fremoverlent å la det stå til. Konsitensen som kom ut var ikke videre fast, og dette kombinert med at dritten spredte seg med et smell i 90 graders vinkel 360 grader rundt, gjorde ikke dassen videre pen etterpå. Han kom seg fort ut ja.... :)

Har selv vært med på 90 graders vinkel dritt spredt i 360 grader, men da var jeg heldigvis på en dass jeg kunne sitte på...

Lenke til kommentar
Hei!

Er det flere her som har problemer med å bli lakkert helt opp til nakken når en gjør sitt fornødene på ramma?

Gjerne tips som kan forhindre dette!

:lol:

he... første gang jeg så tråden trodde jeg det var snakk om onani på dass..!

men så hørte jeg "stappe papir neri dær" og ble litt bekymret!!

hehe.. snakk om å misforstå!! :lol:

er det rart jeg missforstod når det stod lakert opp til nakken?! :lol:

LOL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...