Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 låg jallefall på golvet når eg våkna opp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 låg jallefall på golvet når eg våkna opp Litt skitten i stumpen da eller? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 så stort trykk at du ble blås av dassen og ned på gulvet. og samtidig spraylakkert veggen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Lol dette er uten tvil den mest bedritne tråden ever Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Lol dette er uten tvil den mest bedritne tråden ever Jepp men vi trenger slike tråder så vi kan få noe å le av Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 så stort trykk at du ble blås av dassen og ned på gulvet. og samtidig spraylakkert veggen? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Som denne tråden har utviklet seg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 lol! At det går ann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 så stort trykk at du ble blås av dassen og ned på gulvet. og samtidig spraylakkert veggen? Nei, men taket hadde fått en ny farge... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Ja, dette har utviklet seg til de grader og. Har ledd meg skakk her. Selv bruker jeg "dempepapir", men innimellom har jeg feilberegnet volum og trykk og det har gått dritt. :oops: Menmen Tydelig at det er flere som har vært borte i dette, og det er supert at det blir delt med alle. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Greit eg skal add'e litt erfaring eg og. Noen som har merket at det ikke er så lurt å pisse mens man sitter på dass? piss stående før du setter deg ned. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Greit eg skal add'e litt erfaring eg og. Noen som har merket at det ikke er så lurt å pisse mens man sitter på dass? piss stående før du setter deg ned. :wink: Altså hvis man skal tolke meldingen din: Hvis man pisser sittende, så risikerer man at snabelen hopper over doskålen og "vasker" badet eller så spruter det tilbake og dusjer deg selv? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Greit eg skal add'e litt erfaring eg og. Noen som har merket at det ikke er så lurt å pisse mens man sitter på dass? piss stående før du setter deg ned. :wink: Jeg har da ikke merket noe til dette.... Men så passer jeg på å ha snabelen slik at den ikke "hopper" over doskålen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 hm.. mulig jeg er rar.. men jeg ser ikke no problem i å sitte nede å pisse.. :wink: å stå oppe derimot.. hm.. litt vanskeligere.. men ikke minst like morsomt! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 hm.. mulig jeg er rar.. men jeg ser ikke no problem i å sitte nede å pisse.. :wink: å stå oppe derimot.. hm.. litt vanskeligere.. men ikke minst like morsomt! Hehe.. For deg er det nok bare en fordel å sitte pisse.. Eller så blir det vel både en liten vaskejobb og en dusj etterpå Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 hvis du tar litt dasspapir og stapper ned først (ikke for mye for vi vil ikke tette dasen) så hindrer dette vannet i å kile deg under ballene. trodde jeg var den eneste som gjorde dette Faen..da er jeg ikke geni alikavel... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 hvis du tar litt dasspapir og stapper ned først (ikke for mye for vi vil ikke tette dasen) så hindrer dette vannet i å kile deg under ballene. trodde jeg var den eneste som gjorde dette skitt..da er jeg ikke geni alikavel... Det der er common knolegde! eller kordan man nå skriver det Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 alltid problemer når men sitter og pisser! pisset går ofte igjennom "doringen" og selve do.. hvis du/dere skjønner.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 alltid problemer når men sitter og pisser!pisset går ofte igjennom "doringen" og selve do.. hvis du/dere skjønner.. LoOOOL! Det var akkurat det eg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå