zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 En annen ting er det noen som sjekker papiret etter bremsespor når de føler det har sveipa over menge nok ganger? Eller for og være sikre på at de ikke får svimerker i bokseren/trusa Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 jeg gjør det er det bare meg? som du sier, man må jo være sikker på at det ikke blir hengende noe igjen i bokseren.. f.eks om man skal på/skal ha damebesøk Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 jeg gjør det er det bare meg? som du sier, man må jo være sikker på at det ikke blir hengende noe igjen i bokseren.. f.eks om man skal på/skal ha damebesøk Joa, gjør det av og til jeg og... Egentlig ganske fornuftig! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Dempepapir og bremsesporskjekk, er en selvfølge! Det er visst bare eliten som er smart nok til dette 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 selv jenter sjekker slike ting! eller.. hm..kanskje det bare meg.. :o Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 tror tiden er inne for å opprette en do kategori her på forumet.... Til dere "bremsetestere" har dere ikke feeling... bare træl i rassen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Til dere "bremsetestere" har dere ikke feeling... bare træl i rassen? Det er inegnting som er så kjekt som å se dritten din gradvis forsvinner på papiret du holder i hånden Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Penta: du er kul! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har ikke en utgangs vinkel på tarmen som gjør at alt spruter fanden i vold . Du kan jo prøve og stappe ett sånt rør som papiret sitter på opp i analen og drite med den i :google: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Den velkjente kanon effekten ja, med SpiritHansi på laget har Norge nettopp fått status som høyaggresiv atomnasjon. Med dassrull stappet opp i analen kan han gjøre følgende: [*]Duellere (Hi my name is SpiritHansi 'nd I've got the fastest arse in the vest) [*]Med følgende kosttillskudd som svisker, ta opp tagging av vegger (propaganda i tilfelle krig). [*]Erter, kål, eller en blanding fungere som gassbombe (punkt 2: for å få variasjon på fargen kan han holde en ensidig diett ett par uker) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 *huff huff* Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 jeg har offisielt falt ned på gulvet, og begynt å gråte av latter Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 var netopp på dass, AHH så varmere strøk down under deilig det var! MMMM! noken som vil ha further details?? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 La meg gjette, det var brunt og det kom i kladder? Been there, done that. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 hva om han har diaré? (dvs. gult, og rennende) :-? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Vel først drog eg ned buksa i ett kraftig rykk. Deretter plasserte eg baken min ca over holet og satt meg på ringen. Derreter trykte eg kraftig.............................................. Skal ikkje forklare meir eg... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 for et dritt innlegg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 !! (grunnen til at eg ikkje skreiv meir var at eg ikkje huska meir, besvimte underveis av høgt trykk i bakenden..) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Du opplevde helt sikkert rakett effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå