WiIIy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) I det siste har explorer.exe ( trur det er samme som windows utforsker) slått seg av og på. Fryktar at det er virus. Har tenkt å slette alt som er på maskina og innstallere Windows på nytt. Eg hadde uansett tenkt å gjere dette for lenge sidan. Korleis kan eg gjere dette på enklast måte og er det noke viktig som eg må passe på? Eg har allereie lagra alle programma som eg vil ha på ein ekstern harddisk (Western Digital 500GB). Takker for alle svar! PS. Eg har prøvd å sette inn windows xp innstalasjons CD-en. innstalasjonsvinduet kom fram men eg kunne ikkje gjere noke. Endret 21. oktober 2007 av Yltu_91 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 gjelder dette vista eller xp? Lenke til kommentar
WiIIy Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 gjelder dette vista eller xp? Det gjelder XP Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg har kunn vert bortig det med vista, på mammas pc. mulig samme metode vil fungere i xp også. "trykk f8" mange ganger under oppstart, da vill du komme til en "meny" der du kan velge forsellige moduser. så velger du en modus du kan gjennopprette til et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå