TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg lurer på hvordan jeg får serveren til å kjøre cfg`en? Det er source dedicated server. Har aldri kjørt det før så jeg skulle bare teste og finne ut,men vet ikke hvordan. hjelp! Endret 20. oktober 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 srcds.com har en grei guide Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har du mulighet til å gi direkte link? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 om det er samme som 1.6 er det vel exec <navn>.cfg på server consolen Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ja,det funket,i alle fall noe av det,gjorde det i console inni spillet :/ ] exec server.cfg couldn't exec server.cfg Det fikk jeg når jeg prøvde i dedicated consolen. Den endret ikke server name heller... Ja,jeg er nabb i dette så trenger å få det inn med teskje. OT:sølte nettop cola på musematta(razer mantis control mat),hva skal jeg gjøre? Endret 20. oktober 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan også logge deg inn med RCON-passordet for så å skrive rcon exec fil.cfg - jeg har skrevet litt om det her. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Takker og bukker,noen svar om ot greia mi? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 ] rcon exec warmup.cfg Unable to connect to remote server (0.0.0.0:0) Klarer du å forklare det? Nå begynner jeg å bli arg! :/ Unskyld?Hva skal det være til hjelp for? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 EDIT:CSS,ikke 1.6.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ] rcon exec warmup.cfgUnable to connect to remote server (0.0.0.0:0) Klarer du å forklare det? Nå begynner jeg å bli arg! :/ Jeg antar at detter er gjennom serverconsolen? Jeg beklager at jeg var litt utydelig i innlegget der jeg nevnte RCON-kommandoer. RCON-kommandoer er om du er inne på selve serveren (i CS/CS:S), men når du skal skrive dette i serverconsole, så bruker du ikke RCON foran. Om du leser i posten jeg linket til, så står det hvordan du kan binde disse warmup-scriptene til kun "rcon warmup". Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ok,tar en titt ] rcon exec warmup.cfgUnable to connect to remote server (0.0.0.0:0) Klarer du å forklare det? Nå begynner jeg å bli arg! :/ Jeg antar at detter er gjennom serverconsolen? Jeg beklager at jeg var litt utydelig i innlegget der jeg nevnte RCON-kommandoer. RCON-kommandoer er om du er inne på selve serveren (i CS/CS:S), men når du skal skrive dette i serverconsole, så bruker du ikke RCON foran. Om du leser i posten jeg linket til, så står det hvordan du kan binde disse warmup-scriptene til kun "rcon warmup". Rcon warmup.CFG? Men hvor skal jeg legge disse?(spiller css som du sikkert har fattet) Endret 20. oktober 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du legger filene samme sted som server.cfg ligger. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Aha,det finnes mange av de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå