Gå til innhold

– Crysis vil overraske (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker du 1gb på wow så vil man lese 800 i bruk osv, slenger man i 2bg så leser man 1300 i bruk osv . Selv om 1bg brukere sier det ikke stangerer så bruker PC-en mer om den har mer.

Slipper også å bruke harddisken som nødram noe som gir 100% hakkete spilling.

Ingen addons, lvl 1 ingen gear , få mennesker i IF ga

post-64596-1193238574_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Som flere har sagt, så kan man ikke se på ytelsen i beta'en da den har en debugger versjon som logger alt som skjer. Bruker mye ressurser og gir dårlig ytelse, men flere bugs blir funnet og rettet opp.

Bare noen kan fatte dette og ikke se på beta'en det ferdige produktet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
vel. sitter med en 15-30 fps i 1920x1200 og alt på fult (High) i beta altså.

sjekk under for pc

|

|

V

Får du valgt oppløsningen 1920x1080 i betaen?

Isåfall er det stor forskjell på fps'en i forhold til 1920x1200?

vel på lista mi står det bare 1920x1200. men er nok pga skjermen jeg har nå som gjør det (en Samsung 245B widescreen). visst jeg feks tar 1280x1024 i Crysis også går et hakk opp i oppløsning så mister jeg ca 5-10 fps. men dette er altså beta vi snakker om. så tipper dem har fått fikset litt mer optimalisering på fullversjon :thumbup:

Lenke til kommentar
vel på lista mi står det bare 1920x1200. men er nok pga skjermen jeg har nå som gjør det (en Samsung 245B widescreen). visst jeg feks tar 1280x1024 i Crysis også går et hakk opp i oppløsning så mister jeg ca 5-10 fps. men dette er altså beta vi snakker om. så tipper dem har fått fikset litt mer optimalisering på fullversjon :thumbup:

Ok, får bare vente å se når demoen kommer.

PC-en jeg har nå kommer neppe til å takle spillet i oppløsningen jeg har lyst til å kjøre det i.

Så er klar for oppgradering ved juletider, bare avventer til det har kommet mer info om G9x serien.

Kunne du sendt meg en PM om ytelsen din på demoen etter du har fått testa den?

Hadde vært greit med en pekepinn om hva som må til for å kjøre spillet i 1920x1080. =)

*Edit*

skriveleif

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Ok, får bare vente å se når demoen kommer.

PC-en jeg har nå kommer neppe til å takle spillet i oppløsningen jeg har lyst til å kjøre det i.

Så er klar for oppgradering ved juletider, bare avventer til det har kommet mer info om G9x serien.

Kunne du sendt meg en PM om ytelsen din på demoen etter du har fått testa den?

Hadde vært greit med en pekepinn om hva som må til for å kjøre spillet i 1920x1080. =)

*Edit*

skriveleif

det skal jeg gjøre vettu! skal nok teste demo'en og prøve på forskjellige instillinger.

har også forhåndsbestilt Crysis idag ;) gleder meg :D kom visstnok bare på 379,00 kr på platekompaniet :thumbup:

Lenke til kommentar
20-25 fps i sekundet med alt på høyeste, burde man være fornøyde med. Kan ikke forlange noe annet av Crysis med den grafikken og fysikken. Så hvis noen klager over det, så kan de gå å legge seg.

Og siden ytelsen var bedre dagen etterpå, med en nyere versjon, så lover jo dette bra når spillet er ferdig..

Det varierer jo også slike ting. Bør i middels krevende situasjoner ha rundt 30-35 i hvertfall og heller stille ned effekter.

Lenke til kommentar
20-25 fps i sekundet med alt på høyeste, burde man være fornøyde med. Kan ikke forlange noe annet av Crysis med den grafikken og fysikken. Så hvis noen klager over det, så kan de gå å legge seg.

Og siden ytelsen var bedre dagen etterpå, med en nyere versjon, så lover jo dette bra når spillet er ferdig..

Det varierer jo også slike ting. Bør i middels krevende situasjoner ha rundt 30-35 i hvertfall og heller stille ned effekter.

det er sant. man kan sette ned noen av tingene som feks vanneffekter osv. det hjelper litt det også, slike småting. man får litt bedre fps da også. men jeg bryr meg ikke så veldig om hvor mye fps, bare det er spillendes. liker og ha litt grafikk enn fps :p

Lenke til kommentar
fytti h...... så teit! koffer kan de ikkje gje ut demoen te alle på likt i stede for å forskjell behandle folk......... blir så irritert........sier de at demoen kommer den 26 så burde den komme for alle....... :(

ja helt enig. satt klar kl 9 til morran i dag. EA er mongo deluxe.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...