Gå til innhold

– Crysis vil overraske (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags maskinvare som stod i maskinene jeg spilte spillet på er jeg dessverre ikke helt sikker på. Det var uansett uferdig kode, så hvor godt det ytte på det tidspunktet ville uansett ikke være spesielt interessant. Spill hakker gjerne en del mer selv en til to måneder før ferdigstillelse.

Det må da få være opp til en sjøl og bestemme hva som er interessant og ikke? Jeg lurte fordi jeg er selv beta-tester, og har vært det en stund, og må si jeg har vært skuffet hele veien over den forferdelige ytelsen spillet har vist så langt, og nå begynner klokken å tikke for å gjøre noe med ytelsen. Av den grunn kunne det vært kjekt å vite om utgaven du spilte, var en ferskere en den som nå er ute (batch3), og hvordan ytelsen var.

Vel, siden du er Beta-tester så overrasker det meg litt hvis du ikke har fått med deg at Betaen kjøres i DEBUG-mode, dvs at den trekker mye mer kraft fra PC`n for at de skal få nok data til å tweake det slik at det flyter best mulig når det er et ferdig produkt.

Har vært betatester selv i en måneds tid og kan vel ikke si annet en at Crysis kommer til å bli det største online FPS spillet siden Battlefield 2. Se bare for dere maps fra BF2, møter gunhandlinga fra CSS, og hitboxen fra Quake - mix dette opp i en bolle og tilsett syk grafikk og en dråpe avansert fysikk så har du Crysis!

Har spilt det meste av spill som har kommet og gått og vil vel klassifisere meg som en som har litt peiling, jeg har ikke fått en slik spillglede av et spill noensinne. Alt stemmer liksom :)

Til dere som fortsatt skulle være i tvil; kjøp ny PC, det kommer til å være verdt det til langt inn i neste år! :D

Dette er uten tvil den beste spillhøsten noensinne, og etter å ha spilt både QW, Crysis, UT3 og COD4 så er det ikke tvil...

Quake og UT-spillere kommer til å digge UT3(..siden det er tro kopi av forgjengeren med litt oppdatert grafikk)

COD2-spillere kommer til å digge COD4(..siden det er helt likt med unntak av noen få "perks" og grafikk..)

Mens alle oss som er igjen kommer til å elske Crysis!

-Dagens spådom :)

-Punky.

Endret av -=PuNkGuY=-
Lenke til kommentar
Quake og UT-spillere kommer til å digge UT3(..siden det er tro kopi av forgjengeren med litt oppdatert grafikk)

COD2-spillere kommer til å digge COD4(..siden det er helt likt med unntak av noen få "perks" og grafikk..)

-Punky.

Hva med meg, som liker alle de spillene? Får et skikkelig luksusproblem! :(

Lenke til kommentar

Hvilke hardware gikk dem ut ifra?

Da dem skulle lage dette spillet var vel radeon 9600 det råeste og når det gies ut sitter alle på 8800 ultra , de sier selv at det er hardwaren som stopper dem i å lage 100% dynamisk

Hardwaren de hadde for 2 år siden eller hardwaren de har i dag?Siden det tok 2 år å lage spillet.

Lenke til kommentar

hmm?. De går nok ut ifra dagens hardware.

Jeg tviler på at jeg kommer til og kjøre på full fres.

1280*1024 + alt annet på maks untat anti-aliasing = 20-25 fps på 8800gts 640mb?

Det er litt for lav fps imo. :blush:

Håper på 30++, men det er kanskje litt mye og håpe på :p

Har 8800gts 640mb

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

-Punky.

Hva med meg, som liker alle de spillene? Får et skikkelig luksusproblem! :(

No real life for you! :D

Siden Crytek har utviklet sin egen grafikkmotor så tror jeg nok de gutta der er kapable til å modifisere motoren etter sitt eget ønske etterhvert som hardwaren blir bedre. Så det er nok dagens kort de snakker om.

HUSK FOLKENS; alt som har med beta3 å gjøre er i DEBUG-mode... 8800korta kommer til å klare seg fint i fullversjonen.

Endret av -=PuNkGuY=-
Lenke til kommentar

Har 8800gts 640mb

vel. sitter med en 15-30 fps i 1920x1200 og alt på fult (High) i beta altså.

sjekk under for pc

|

|

V

Lenke til kommentar

Har 8800gts 640mb

sjekk under for pc

|

|

V

uuuh, da er det kanskje håp da!.

Jeg har ikke skjerm som støtter høyere en 1280*1024, så da funker det vell bra.

Pluss at det blir vell bedre en ytelse på det ferdige spillet, enn på betaen :)

Edit: Det eneste som kan bli et problem er min cpu, amd 4400+

Håper den drar det sånn noenlunde

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Har 8800gts 640mb

sjekk under for pc

|

|

V

uuuh, da er det kanskje håp da!.

Jeg har ikke skjerm som støtter høyere en 1280*1024, så da funker det vell bra.

Pluss at det blir vell bedre en ytelse på det ferdige spillet, enn på betaen :)

Edit: Det eneste som kan bli et problem er min cpu, amd 4400+

Håper den drar det sånn noenlunde

ja når jeg setter ned skjermoppløsning så får jeg 20-55 osv. så det ordner seg nok ;)

også burde du ha mer ram enn 1GB. merket veldig stor forskjell der. prøvde først med 1GB og det gikk dårlig.

du kan prøve med den cpu'n du har der først (skal egentlig være nok) og visst ikke så koster AMD Dualcore 6000+ bare 1000kr på nettbutikk :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...