Gå til innhold

– Crysis vil overraske (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Veldig god artikkel og utrolig fint lesestoff! Gleder meg enda mer nå.

Gamer.no: Når dere spilte Crysis, vet dere hvilke komponenter PC-en hadde?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Årets skytespill? Bedre enn det, nærmere årets spill av alle sjangere, om ikke tidenes spill :) Etter videoene jeg har sett, spesielt den siste trailern i intervjuet, tror jeg dette spillet kan bli bedre enn både Halo og Half life, og mange andre store spill. Kommer nok aldri til å glemme året 2007 :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Veldig god artikkel og utrolig fint lesestoff! Gleder meg enda mer nå.

Gamer.no: Når dere spilte Crysis, vet dere hvilke komponenter PC-en hadde?

Skulle også likt å vist dette, hvor godt fløyt spillet, og hvilken maskinvare satt dere på? Tror nok det er mange som lurer på om deres maskin takler spillet.

Lenke til kommentar
De kommer ikke til å ødelegge spillet – tvert imot beriker de gameplayet. Måten de oppfører seg på, og de nye kravene de stiller til hvordan du spiller.

Ja jeg venter spent på denne delen, eneste som jeg er ekstremt skeptisk til. Får håpe at siste delen av spillet ikke blir som alle andre alien/fantasy spill.

Lenke til kommentar

Hva slags maskinvare som stod i maskinene jeg spilte spillet på er jeg dessverre ikke helt sikker på. Det var uansett uferdig kode, så hvor godt det ytte på det tidspunktet ville uansett ikke være spesielt interessant. Spill hakker gjerne en del mer selv en til to måneder før ferdigstillelse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...