oerhört Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blir Crysis årets beste skytespill? Vi har snakket med Crytek – og spilt spillet. Les mer Lenke til kommentar
Debate Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fantastisk! Jeg gleder meg til å komme hjem fra en spillejobb å lese dette. Ser fantastisk ut takk for dette! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Wooow, nå vurderer jeg å bruke 10k på ei spillmaskin BARE for å få prøvd Crysis. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 har skaffa meg en ny pc bare for crysis og age of conan, gleder meg som en liten unge på julaften.......november har maaaange gode spill som kommer en syykt hærlig mnd for oss pc gamere:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Veldig god artikkel og utrolig fint lesestoff! Gleder meg enda mer nå. Gamer.no: Når dere spilte Crysis, vet dere hvilke komponenter PC-en hadde? Endret 20. oktober 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ahhh Faen jeg må oppgradere om 1 mnd eller 2, shiit Gleder meg så sykt nå! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bra reportasje! Under en uke igjen til demoen nå! Lenke til kommentar
Megern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Bra reportasje! Under en uke igjen til demoen nå! Jepp, jeg fant en countdown til demoen. http://www.crysisdemo.com Endret 20. oktober 2007 av Megern Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette blir garantert årets skytespill... Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Årets skytespill? Bedre enn det, nærmere årets spill av alle sjangere, om ikke tidenes spill Etter videoene jeg har sett, spesielt den siste trailern i intervjuet, tror jeg dette spillet kan bli bedre enn både Halo og Half life, og mange andre store spill. Kommer nok aldri til å glemme året 2007 Endret 20. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Veldig god artikkel og utrolig fint lesestoff! Gleder meg enda mer nå. Gamer.no: Når dere spilte Crysis, vet dere hvilke komponenter PC-en hadde? Skulle også likt å vist dette, hvor godt fløyt spillet, og hvilken maskinvare satt dere på? Tror nok det er mange som lurer på om deres maskin takler spillet. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper virkelig folk vil bruke dx10 før de blir skuffa. Enorm forskjell feks på lyseffektene (som artikkelforfatteren nevnte, en soloppgang var det beste med testen)... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gleder meg vilt til dette spillet, mye p.g.a. at jeg likte FC veldig godt, og av det jeg har sett og lest om Crysis.. Blir nok bra Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 De kommer ikke til å ødelegge spillet – tvert imot beriker de gameplayet. Måten de oppfører seg på, og de nye kravene de stiller til hvordan du spiller. Ja jeg venter spent på denne delen, eneste som jeg er ekstremt skeptisk til. Får håpe at siste delen av spillet ikke blir som alle andre alien/fantasy spill. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 dette er et spill jeg våger å glede meg til utover det vanlige. var å skaffa vista nå i helga så jeg er klar for dx10 crysis og farcry 2 blir nok de neste 2 favoritt spilla mine de neste mndene Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva slags maskinvare som stod i maskinene jeg spilte spillet på er jeg dessverre ikke helt sikker på. Det var uansett uferdig kode, så hvor godt det ytte på det tidspunktet ville uansett ikke være spesielt interessant. Spill hakker gjerne en del mer selv en til to måneder før ferdigstillelse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tror nesten jeg må få kjøpt den nye PC-en jeg har tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg likte FarCry. Helt til "The Invasion of The Bodysnatchers" begynte. Tror ikke jeg oppgraderer data'n for dette, men en eller annen gang må det prøves. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 PC-en er klar Nå venter jeg bare på spillet Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blir Crysis årets beste skytespill? Vi har snakket med Crytek – og spilt spillet. Les mer Hei. Jeg vil bare si at jeg synes du stilte over gjennomsnitlig interessante spørsmål i artikkelen din, og at du faktisk utfordret de litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg