Tobak30 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Etter at jeg oppdaerte ubuntuen min til den siste utgivelsen så har jeg hatt problemer med firefox. Når jeg besøker sider som hw.no db.no og så videre så låser den seg og jeg må begynne firefox på nytt. Hva kan være feil? Jeg tror ikke det har noe med maskinvaren min å gjøre fordi den fungerte perfekt før jeg oppdaterte. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Høres ut som et problem med flash? Kan du prøve å fjerne flash og se om du får åpnet sidene da uten problemer, og eventuelt installere flash på nytt og se om det låser seg igjen? Lenke til kommentar
Tobak30 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Eg får ikkje installert flash under linux fra pakkebrønnene. eg prøve å velge det men det går ikkje. eg har avinstallert alt som har med firefox å gjere og installere det på nytt igjen no. unntat ein del ting eg ikkje vil ha. men har framleis problemer. Muligens eg kan installere flash fra terminal hvinduet. men eg veit ikkje korleis. Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du har antagelig den åpne varianten av flash plug-in, og den er ikke stabil. Legg inn autmoatix, så installerer den 32-bit firefox og flash+java plug-in for deg. Trykk på signaturen min for mer info om automatix. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Siden flash ikke er opensource, og Adobe ikke gidder å lage det, finnes det ikke en linux 64-bitsversjon av Flash. Du kan prøve gnash, eller installere ubuntu 32-bit. Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan prøve gnash, eller installere ubuntu 32-bit. Det er nok at firefox er 32-bit, og som jeg skrev over fikser automatix det med et par klikk. Lenke til kommentar
Tobak30 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Nå ser det ut til å fungere. Eg bare oppdaterte nspluginwrapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå