Gå til innhold

Electroworld 2007 med kjempe tilbud på konsoll!

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har vei beskrivelse for å finne frem til Elkjøp Gamezone med 360 osv inni der? :p

Håper det er fler som biter på PS3 tilbudet, så jeg får tak i en 360 :D

Damn, skal dra fra Moss 0800, så er der 0900-0930. Kommer garantert ikke blandt første 100 i køen, men kan jeg regne med å få tak i en maskin forde?

Lenke til kommentar

Tja, er nok litt rift om Boxene tenker jeg, ettersom PS3'ene ikke er på 'salg' før i morgen.

Men å dra ifra Moss til Oslo, for å kjøpe seg en "billig" 360?

Xbox: 1995 kr

Bil: 384 kr (80 km x 2,40 kr pr km x 2 (tur/retur)

Inngang: 125 kr

Parkering: 50 kr

Da er du oppe i 2554 kr for xboxen.

Dessuten kjøper man sikkert noe mat å spise for en 100-lapp ;)

Personlig hadde jeg gjerne betalt 300 kr ekstra for å få sove noen timer til på en lørdags morgen ;)

Og dette regnestykket blir jo enda høyere om man verdisetter fritiden sin litt..

......men det er klart, det blir annereldes om man kjører sammen med noen andre, uansett skal på electroworld, ikke bare drar til electroworld pga xboxen osv :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Er dere helt sikkere nå at det er 60GB starterpacken som er til 2995?

Nei det er 40 gb. En jeg kjenner var der i dag og snakket med en som drev med Sony tinga. Han sa det var den nye 40 gb

Hvorfor er det så mange som sier at det er 60GB, og de har snakke med sjefen eller noe? Nå forstår jeg INGENTING.

Lenke til kommentar
Hvis jeg drar akkurat nå, hva er sjansene for å få tak i en PS3?

Var der i går og xboxene på tilbud ble solgt i løpet av 30 minutter.

Det var fortsatt mulig å få kjøpt xboxer, men uten tilbudet.

OT: Ingen vits å dra dit for å kjøpe spill i alle fall... utrolig dårlig spillutvalg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg fikk skaffet meg Xbox360 i går :D

Er så utrolig fornøyd jeg! :) Sparte jo tross alt 1000 kr på det :)

Mamma kjørte, jeg og to kompiser satt på.

Jeg betalte 125 kr for å komme inn, 1995 for box'en, 29 kr for en grillpølse i brød med ketchup, sennep, potetsalat, sprøstekt løk og agurkmix.

Jeg er kjempe fornøyd med min opplevelse av ElectroWorld2007 :)

Jeg kom jo hjem med 360Premium, PGR4, 2* Kane and Lynch godteri-bokser, gratis datablad, og en hæv med opplevelser.

Jeg fikk se mange deilige TV'er jeg kunne sikle på, GH3, HL2:OB, GeOW(PC) og mange andre kule spill.

Var så sinnsykt digg å komme inn på messa, stille seg i Xbox360 køen og få en lapp hvor det sto "Du er nå en av de 100 som får kjøpt....". :D Vi var der 45 minutter før det åpnet :) Kom vel blandt de 50 første som skulle ha 360/Wii.

Lenke til kommentar
Jeg fikk skaffet meg Xbox360 i går :D

Er så utrolig fornøyd jeg! :) Sparte jo tross alt 1000 kr på det :)

Mamma kjørte, jeg og to kompiser satt på.

Jeg betalte 125 kr for å komme inn, 1995 for box'en, 29 kr for en grillpølse i brød med ketchup, sennep, potetsalat, sprøstekt løk og agurkmix.

Jeg er kjempe fornøyd med min opplevelse av ElectroWorld2007 :)

Jeg kom jo hjem med 360Premium, PGR4, 2* Kane and Lynch godteri-bokser, gratis datablad, og en hæv med opplevelser.

Jeg fikk se mange deilige TV'er jeg kunne sikle på, GH3, HL2:OB, GeOW(PC) og mange andre kule spill.

Var så sinnsykt digg å komme inn på messa, stille seg i Xbox360 køen og få en lapp hvor det sto "Du er nå en av de 100 som får kjøpt....". :D Vi var der 45 minutter før det åpnet :) Kom vel blandt de 50 første som skulle ha 360/Wii.

Du misunner meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...