ZyberZone Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skulle vært der for å kapret en DS og en Wii. Greit når de er så billige. Birger Ser ut som om det er den gamle DS'en.. Ikke Lite. Den hadde jeg ikke betalt 500 for.. Men, derimot Wii er jo en god pris. Men, er dessuten på forskjellige dager.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmm. Den gamle suger baller da Kunne tenkt meg Lite.. Jaja, da blir ikke DS denne gangen heller. Birger Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 399 for Skate. på PS3 var ikke ille. 50 stk, tviler på at de holder til søndagen da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen som skal dit i morra? tenker jeg tar meg en tur innom og får med meg noen spill. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal dit på kvelden og headbange til kringkastingsorkesteret når de spiller theme-låten til Metal Gear Solid! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skulle ønske jeg kunne. Men blir litt vanskelig med skyss, osv. Hadde vært veldig fett å sett hva som skjer i den elektriske verdenen.. Birger Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal dit på kvelden og headbange til kringkastingsorkesteret når de spiller theme-låten til Metal Gear Solid! head bang et par ganger for meg også? hater å bo på sørlandet:( Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bor selv kun 3 timer unna. Men er et slitt med tog, osv. Da jeg bor i en slik gudbrandsdalen. Er ikke akkurat kjent for et så godt kollektivt tilbud. Birger Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Glad jeg bor 5 min unna med bil Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Zelda Phantom Glas til 249kr var jo et must. Lenke til kommentar
hera Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var der i dag, og fikk svar på en del ting i denne tråden: - Nintendo DS er Lite, ikke den gamle, rått tilbud til den prisen når det er Lite! - PS3 er vist den store utgaven, men 2 håndkontrollere og 2 spill, også sykt billig! - xboxen er vist også premium. Det er bare å stille seg i kø Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 - PS3 er vist den store utgaven, men 2 håndkontrollere og 2 spill, også sykt billig! Å herre, for en pris! Var det ikke 3000,- a? Så du eller spurte om det var mange igjen? Vurderer å stikke på lørdag eller søndag... Blir det for sent? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var der i dag, og fikk svar på en del ting i denne tråden: - Nintendo DS er Lite, ikke den gamle, rått tilbud til den prisen når det er Lite! - PS3 er vist den store utgaven, men 2 håndkontrollere og 2 spill, også sykt billig! - xboxen er vist også premium. Det er bare å stille seg i kø wow .. hva var prisen på DS Lite ? billig for ps3 også Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal vel ta turen dit på søndagen eller noe, digg å komme inn gratis... Folka i administrasjonen og arrangørene har jobba mye for å fikse så sinnsyke priser på ting. Tror PS3ene forsvant ganske fort rett etter åpningen på torsdag folkens. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så nå er det ikke flere PS3 igjen for hele messen? Kosta 60GB med to spill og to kontrollere 3000,- ?? Lenke til kommentar
spacEskimo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hørte de hadde ps3 på salg idag...kosta rundt 1900,-, 60 GB versjonen...that must b a joke right:/? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Yo jeg var der i dag. Sto ganske langt forran. Sto 2 timer i kø før det åpnet. Var kaos. Jeg løper overalt, men fikk tak i det jeg skulle ha. HAHA. Kan si at tvene som det kun var 100stk av ble utsolgt på under 5-10min! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Yo jeg var der i dag. Sto ganske langt forran. Sto 2 timer i kø før det åpnet. Var kaos. Jeg løper overalt, men fikk tak i det jeg skulle ha. HAHA. Kan si at tvene som det kun var 100stk av ble utsolgt på under 5-10min! Haha, ganske vilt. Hva kjøpte du? Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Yo jeg var der i dag. Sto ganske langt forran. Sto 2 timer i kø før det åpnet. Var kaos. Jeg løper overalt, men fikk tak i det jeg skulle ha. HAHA. Kan si at tvene som det kun var 100stk av ble utsolgt på under 5-10min! Hmmm... Nå var det vel sånn at de 100 første som stod i køen fikk utdelt lapper for å kunne kjøpe de beste tilbudene? Det var i alle fall folk fra electroworld som delte ut de før åpning til de framst i køen... Skal visstnok være det samme framover... Så er bare å stille seg opp:) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som kan bekrefte at man får en slik fin liten kjøpe-lapp hvis man er blandt de 100 første? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå