Gå til innhold

Electroworld 2007 med kjempe tilbud på konsoll!

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenkte jeg skulle kjøpe 360 med pgr4 på lørdag.

Hvortidlig bør man være der egentlig? holder det å møte opp en halvtime før dørene åpnes?

Lurer også på dette. Hvor lenge før dørene åpnes burde man være på lørdag(hvis man skal kjøpe 360) og søndag(hvis man skal kjøpe PS3)?

Lenke til kommentar
tenkte jeg skulle kjøpe 360 med pgr4 på lørdag.

Hvortidlig bør man være der egentlig? holder det å møte opp en halvtime før dørene åpnes?

Lurer også på dette. Hvor lenge før dørene åpnes burde man være på lørdag(hvis man skal kjøpe 360) og søndag(hvis man skal kjøpe PS3)?

Avisen til messa har blitt sendt ut til hele området rundt Oslo. Vet ikke helt hvor mange som har fått den, men tipper rundt en 400-500 000 mennesker har fått den i posten. Siden tilbudene er såpass ekstreme, tenker jeg at det møter opp en god del folk. En jeg kjenner skal være der klokka sju, så jeg tviler på at det holder med en halv time før.

Lenke til kommentar

Huff, dette kan bli veldig stress. Jeg bor i Tønsberg, og jeg fikk den blekka igår. Hadde tenkt til å kjøre fra Tønsberg i 8 tida jeg. Orker ikke tidligere. Men er det sikkert at det er de 100 første?? Jeg husker i fjor, så var det noen tilbud som var sånn at man møte løpe hit og dit, og de 10 første fikk muligheten til å kjøpe. Kan jo hende det blir messetilbud på xbox uansett?? Hvis 500 000 har sett denne avisa, er det garantert 100 stk som kommer til å være der møkka tidlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...