Gå til innhold

Electroworld 2007 med kjempe tilbud på konsoll!

Triiiip

Anbefalte innlegg

Ja, 25 oktober - 28 oktober er nordens største elektromesse for hele familien åpen i Lillestrøm.

Fyfaen jeg skulle ønske jeg bodde i Lillestrøm nå!

Dagstilbud på lørsdag 27 oktober får du kjøpt Nintendo Wii til 1495,- og Xbox 360 med spillet PGR4 til 1995,-...Vet ikke om det er premium, men tror da det.

Du får også en PS3 til 2995,- kr søndag 28 oktober...Men det er jo bare 100 stk så for de som har lyst på en ny konsoll bør stå opp tidlig på lørdag og søndag å gjøre et kupp...Spillene er også utrolig billige... Nye PS3 spill til 299,- liksom...

Hvorfor skjer det aldri noe sånt i Sarpsborg!?!?! :roll:

Endret av Triiiip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vet men du skjønner, av alt jeg har lyst på, f.eks en Nintendo DS eller noen spill så er det begrenset antall. Er nok ikke så mye igjen til meg da når jeg er framme...Sikkert størte køen å! :p

popp opp på utsida før det åpner, og grabb dsen som en jævel:p

eller du kan bare kjøpe den for 800kr fra vgp:D men men

Lenke til kommentar
Ja, vet men du skjønner, av alt jeg har lyst på, f.eks en Nintendo DS eller noen spill så er det begrenset antall. Er nok ikke så mye igjen til meg da når jeg er framme...Sikkert størte køen å! :p

popp opp på utsida før det åpner, og grabb dsen som en jævel:p

eller du kan bare kjøpe den for 800kr fra vgp:D men men

Hehe! :p

Lenke til kommentar

Møkkamesse - kosta meg 60-70 lapper i fjor ;)

Messen i fjor var forsåvidt grei den. Selv om den er Elkjøp arrangert så er det massevis av leverandører/produsenter og butikker som ikke nødvendigvis har så mye med Elkjøp å gjøre. AVSHOP.NO er jo en egeng butikk for eksempel - for de som er interessert i det beste av projektorer og Mitsubishi projektorer hos importøren AVCONCEPT. Sukk. Epson var også med sine projektorer. Skal gå dit i år også, men veit ikke om jeg tør. Mitsubishi har kommet med sin nye modell...

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...