Gå til innhold

Interesse for Dataparty kristiansand?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er daglig leder i www.underholdningsexperten.no

Jeg lurte på om jeg skulle arrangere ett data party i kristiand til neste år?

Jeg har kontakt med de som styrer sørlandshallen og de i gimle hallen. så satser på ett stort party.

 

Det jeg ønsker er å høre om dette er interesse om dette?

 

Gi meg tilbake melding her eller på mail [email protected]

 

Edit av mod: Tittel endret i htt. treordsregelen.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke helt om det blir noe eller åssen hall jeg kan få tak eller hvor stor plass det er. men jeg satser på ett stort ett i tilfelle.

Det er dessverre ikke market for det på sørlandet, har vært prøvd av mange arrangører med dårlige resultat.

 

Skal du arrangere noe stort så reis til en storby, Trondheim er det kanskje muligheter i....

 

Vet ikke om du har snakket om priser med sørlandshallen, men er vel snakk om ca 500 000 i leie for ett party inkl opprigg og nedrigg, strøm, søppeltømming, bord,stoler, montering av sjalusi +++

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er daglig leder i www.underholdningsexperten.no

Jeg lurte på om jeg skulle arrangere ett data party i kristiand til neste år?

Jeg har kontakt med de som styrer sørlandshallen og de i gimle hallen. så satser på ett stort party.

 

Det jeg ønsker er å høre om dette er interesse om dette?

 

Gi meg tilbake melding her eller på mail [email protected]

 

Edit av mod: Tittel endret i htt. treordsregelen.

Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk.

Lenke til kommentar
Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk.
Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her.

 

Post det her i stedet. ;) (Lag en ny tråd).

Hvorfor skal jeg legge det inn der? det ha jo ikke noe med det å gøre. det er jo helt idiotisk å si noe sånt!! bruk hue da!

Ble det lettere nå?

Lenke til kommentar

Sorry så det ikke før nå at den personen han mente... ikke meningen!

 

Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk.
Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her.

 

Post det her i stedet. ;) (Lag en ny tråd).

Hvorfor skal jeg legge det inn der? det ha jo ikke noe med det å gøre. det er jo helt idiotisk å si noe sånt!! bruk hue da!

Ble det lettere nå?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel det hadde vært kjempe gøy og ha lan der e kommer fra lillesand og driver og laner en del men prøv og få det om vinteren pga flere som laner da. i tillegg så kan du høre med andre som har lan om de har utstyr osv som er mulig og få låne får en billig penge eller sponsor som legger ut får litt utstyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...