Gjertsen88 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei Jeg er daglig leder i www.underholdningsexperten.no Jeg lurte på om jeg skulle arrangere ett data party i kristiand til neste år? Jeg har kontakt med de som styrer sørlandshallen og de i gimle hallen. så satser på ett stort party. Det jeg ønsker er å høre om dette er interesse om dette? Gi meg tilbake melding her eller på mail [email protected] Edit av mod: Tittel endret i htt. treordsregelen. Endret 21. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Med stort pary mener du 1000 - 2000 i så fall er jeg med Lenke til kommentar
Gjertsen88 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 vet ikke helt om det blir noe eller åssen hall jeg kan få tak eller hvor stor plass det er. men jeg satser på ett stort ett i tilfelle. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) vet ikke helt om det blir noe eller åssen hall jeg kan få tak eller hvor stor plass det er. men jeg satser på ett stort ett i tilfelle. Det er dessverre ikke market for det på sørlandet, har vært prøvd av mange arrangører med dårlige resultat. Skal du arrangere noe stort så reis til en storby, Trondheim er det kanskje muligheter i.... Vet ikke om du har snakket om priser med sørlandshallen, men er vel snakk om ca 500 000 i leie for ett party inkl opprigg og nedrigg, strøm, søppeltømming, bord,stoler, montering av sjalusi +++ Endret 20. oktober 2007 av Techpoint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bor i Kristiansand så det hadde vært gøy hvis det ble LAN i Sørlandshallen. Det kunne blitt utrolig stort. Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jeg og venne gjengen min er selfølgelig med. Lenke til kommentar
erlend93 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Jeg er daglig leder i www.underholdningsexperten.no Jeg lurte på om jeg skulle arrangere ett data party i kristiand til neste år? Jeg har kontakt med de som styrer sørlandshallen og de i gimle hallen. så satser på ett stort party. Det jeg ønsker er å høre om dette er interesse om dette? Gi meg tilbake melding her eller på mail [email protected] Edit av mod: Tittel endret i htt. treordsregelen. Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her. Post det her i stedet. (Lag en ny tråd). Lenke til kommentar
Gjertsen88 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her. Post det her i stedet. (Lag en ny tråd). Hvorfor skal jeg legge det inn der? det ha jo ikke noe med det å gøre. det er jo helt idiotisk å si noe sånt!! bruk hue da! Lenke til kommentar
funkyorange Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk.Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her. Post det her i stedet. (Lag en ny tråd). Hvorfor skal jeg legge det inn der? det ha jo ikke noe med det å gøre. det er jo helt idiotisk å si noe sånt!! bruk hue da! Ble det lettere nå? Lenke til kommentar
Gjertsen88 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Sorry så det ikke før nå at den personen han mente... ikke meningen! Dette virker veldig teit og sette dette spørsmåle her. Men jeg er ny her.. og det jeg lurer på er at. En dag så begynnte PC-en min og bråke noe veldig.. aukkurat som en veldig sterk støvsuger. som lager veldig støy... kan noe si meg hva dette er. så alle klager på meg på lan...siden den lager så mye støy....du kan tenke deg en VELDIG sterk støvsuger bråk.Velkommen til forumet. Ja, det var veldig teit å poste spørsmålet ditt her. Post det her i stedet. (Lag en ny tråd). Hvorfor skal jeg legge det inn der? det ha jo ikke noe med det å gøre. det er jo helt idiotisk å si noe sånt!! bruk hue da! Ble det lettere nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er så greit atte. Nye folk gjøre ofte slike feil. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vel det hadde vært kjempe gøy og ha lan der e kommer fra lillesand og driver og laner en del men prøv og få det om vinteren pga flere som laner da. i tillegg så kan du høre med andre som har lan om de har utstyr osv som er mulig og få låne får en billig penge eller sponsor som legger ut får litt utstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå