prebenl Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns det ser helt ekstremt ut, og veldig mye bedre enn f.eks. Forza 2. Håper omgivelser og effekter får et skikkelig løft før utgivelse, men ellers kan jeg lett tolerere litt aliasing med det detaljnivået der. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Likte alt bortsett fra lyden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har ingenting å utsette på demoen. Lydene hørtes ut som om de stamma fra GT4, men det driter jeg i. Kjørefølelsen var den beste som har vært i denne serien, og det er det jeg bryr meg om.. Lydene blir sikkert uansett fiksa i fullversjonen Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Veldig imponert over detaljen på bilene. Får ta og mekke meg en Jpn account litt senere i dag, eller i morgen. Lenke til kommentar
freke Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Prøvde å ta noen flere bilder for å vise hvor vakkert dette spillet faktisk er. Vanskelig å få dette fram på bilder. Ser også at kameraet mitt av å til overeksponerer, slik at detaljer forsvinner i ett blendene lys. Men slik er det ikke i spillet. En ting; synes du skulle skru av HUD'en når du spiller i cockpit. Ser så ape ut med alle de tinga "svevende" der. Går ut fra at turteller og speedometer funker i dashen uansett. Så da trenger man vel ikke dobbelt opp? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vil også spille dette! Hvordan? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare jeg som synes grafikken er forferdelig kantete? Dette spillet er virkelig blitt oppskrytt Du har tydeligvis ikke sett spillet i real life. Jeg synes ikke på noen måte at det er blitt mer oppskrytt enn andre spill i denne genren for andre plattformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå