SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Har sett at det er mange som funderer på å lage bruskjølere for å ha med deg på LAN. Men det er bare mange dårlige ideer. Her kommer en ufeilbarlig ide som er den enkleste av alle: 1: Få tak i en brusboks (seff Cola) 2: Få tak i et brannslukningsapperat av typen CO2 (det er disse med stor tut ) Vet ikke om det er så mange i bruk lenger, men tror ikke de er så vanskelige å få tak på. 3: sett brusen på gulvet og tre tuten over spray i noen sekunder og vips så er du ferdig med en god og kald brus. evt 3: stapp brusen ned i tuten og skyt den ut til den som skal ha den. Kan hende du må gjøre dette flere ganger for å få den ordentlig kald (jeg har ikke testet det selv men tror kanskje det funker) Ett apperat funker til flere brus en du greier å drikke opp i løpet av ett LAN. ENJOY! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ikke dumt. Koster det mye å få et slikt apparat fylt opp igjen da? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Det vet jeg ikke, men skulle forundre meg om det kostet så mye. Hør med brannvesenet de vet det sikkert. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 her er link med de ulike varianter av bruskjølere http://www.skagerverneservice.no/pages/bra...s/pages/co2.htm Du er ganske konge hvis du kommer trillende med det største av disse på LAN. Selv om det ikke tar så lang tid før gassen er brukt opp så tenk på at det bare tar ett par sekunder før den er kald nok og du kan jo ha flere bokser i på en gang. Her er det uante muligheter. Så løp og kjøp (eller få tak i gammalt for en billig penge) Og skulle det begynne å brenne fordi en overklokker er litt for ivrig så har du rette verktøyet for hand helt genialt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hm.. jeg erke no kjent med brannslukkningsapparat.. men blir det ikke no gris av det? eller oppløser det seg? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Det er bare co2 som kommer ut, det samme som kommer ut når du puster. Men det du treffer blir rimete men det er jo bare kos da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 åh.. :oops: er brannslukkningsapparater tunge? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 sjekk linken ett par hakk opp der står totalvekt, fra seks kilo til 80 tror jeg det var du fikk de fra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 åh.. :oops: er brannslukkningsapparater tunge? Ganske tunge ja. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Det er derfor det er hjul på noen av de (hvis dere ser på linken jeg la ut) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er derfor det er hjul på noen av de (hvis dere ser på linken jeg la ut) Kanskje ikke så lurt hvis det er en brann og du må løfte hele hjulene og alt det andre styret samtidig som du prøver å slukke brannen. Lenke til kommentar
adg Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 det viktigste er vel at du har den så du får slokka PC'n hvis den skulle ta fyr Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Tviler på at du trenger å løfte den som det er hjul på de har en tre meter lange eller noe slikt og hvis du har så stor pc at du ikke når over alt med tre meter slange så begynner jeg å lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå