Zeph Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er dårleg gjort å kapre tråden som det vart gjort her. Eg har splitta den diskusjonen ut i denne tråden så trådstarter i den andre kan få svar på sitt spørsmål. Endret 20. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Meget arrogant holdning av komplett det der, sendte i retur min bærbar til computercity i går , ringte enda før til dem og det var ikke noe problem. Du må si ifra om det ordner seg med komplett, har alltid fått meget god service fra komplett men hvis dem har begynt med slike holdninger så er det tvilsomt om man tør å handle noe mere fra dem. Bare fyll ut angrerettskjemaet og send den tilbake, og husk å sende det som bedriftspakke slik at dem får levert den "på døra".. Mvh Endret 20. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 I følge angrerettsloven skal du levere tilbake gjenstanden i samme stand og mengde, og om du har registrert noen lisenser eller liknende, må du nok uansett betale for disse programmene. Selve PC-en har du imidlertid rett til å angre på vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå