unwill Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen leker som vi lekte med i 80-tallet som ikke finnes på markedet lenger? Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg. Ellers lekte jeg med He-Man og Transformers figurene, og syns de er mye mer solide en dagens figurer. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen leker som vi lekte med i 80-tallet som ikke finnes på markedet lenger? Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg. Ellers lekte jeg med He-Man og Transformers figurene, og syns de er mye mer solide en dagens figurer. Jeg lekte mye med min commodore 64 på 80-tallet, ganske sikker på at den ikke er på markedet lenger. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg. Hadde ikke ca alle en slik? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er det noen leker som vi lekte med i 80-tallet som ikke finnes på markedet lenger? Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg. Ellers lekte jeg med He-Man og Transformers figurene, og syns de er mye mer solide en dagens figurer. Jeg lekte mye med min commodore 64 på 80-tallet, ganske sikker på at den ikke er på markedet lenger. Drit i markedet lol, er det dikk lov å si ord som kan assosieres med s*x på forumet lenger? Endret 20. oktober 2007 av goliatmo Språkbruk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Min favoritt: Kaleidoskopet. Ellers er det lenge siden jeg har sett både Rubiks kube og jojoen over disk, men nå har jeg ikke for vane å være innom lekebutikker, heller. unwill: Hadde en slik selv og vet godt hva du mener, men aner dessverre ikke hva det heter. Sølv- og bronseplassen på favorittpallen: Etch A Sketch-tavlen og Disneys Eventyrbånd. Ahh, the memories! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Min favoritt: Kaleidoskopet. Ellers er det lenge siden jeg har sett både Rubiks kube og jojoen over disk, men nå har jeg ikke for vane å være innom lekebutikker, heller. Kaleidoskopet er genial Jeg så faktisk jojo på matbutikken for noen måneder siden, og tror den kommer tilbake med jevne mellomrom. Tavlen var også kjempemorsom, men min fungerer dessverre ikke lenger. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg. Om du fredeles ikke vet hva den heter, så er det View-Master. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde en bilbane. Så vidt jeg husker er den fremdeles hjemme hos foreldrene mine. Ellers gikk det mye i Lego, men det blir jo bare større og større. Glemte nesten av å nevne klinkekuler. Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alt av Game & Watch-spill http://en.wikipedia.org/wiki/Game_&_Watch Oil panic rules! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Om du fredeles ikke vet hva den heter, så er det View-Master. Takk Søkte meg litt på det og fant ut at de har "oppdatert" utsende på den. Men ser ut som den fortsatt eksisterer da, jeg som trodde alt av sånne ting har blitt digitalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå