Gå til innhold

Leker fra 80-tallet

unwill

Anbefalte innlegg

Er det noen leker som vi lekte med i 80-tallet som ikke finnes på markedet lenger?

Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg.

Ellers lekte jeg med He-Man og Transformers figurene, og syns de er mye mer solide en dagens figurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen leker som vi lekte med i 80-tallet som ikke finnes på markedet lenger?

Vet ikke hva det heter, men husker jeg hadde en rød "lysbilde" kikkert som jeg kunne trykke på så skiftet den til forskjellige bilder. Noen som vet hva jeg mener? Den brukte en små skive med lysbilde tror jeg.

Ellers lekte jeg med He-Man og Transformers figurene, og syns de er mye mer solide en dagens figurer.

Jeg lekte mye med min commodore 64 på 80-tallet, ganske sikker på at den ikke er på markedet lenger.

Lenke til kommentar

Jeg lekte mye med min commodore 64 på 80-tallet, ganske sikker på at den ikke er på markedet lenger.

Drit i markedet

lol, er det dikk lov å si ord som kan assosieres med s*x på forumet lenger?

Endret av goliatmo
Språkbruk
Lenke til kommentar
Min favoritt: Kaleidoskopet. :love:

Ellers er det lenge siden jeg har sett både Rubiks kube og jojoen over disk, men nå har jeg ikke for vane å være innom lekebutikker, heller.

Kaleidoskopet er genial :) Jeg så faktisk jojo på matbutikken for noen måneder siden, og tror den kommer tilbake med jevne mellomrom.

Tavlen var også kjempemorsom, men min fungerer dessverre ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...