AmundB Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Glad og fornøyd satte jeg meg godt til rette med min nye Toshiba og en bunke DVD'er. Helt greit til jeg skiftet fra en sone 2 til en sone 1 film og fikk opp en lite morsom boks som fortalte meg at nå måtte jeg skifte sone på spilleren og at dette var noe jeg kunne gjøre 4 ganger før endringen ble permanent! Det store spørsmålet er derfor: Finnes det en måte å gjøre om spilleren til en sonefri spiller? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er et program som heter DVDGenie, men hvor vidt det er lovlig vet jeg ikke. Et annet program heter DVD-Region Free, men det koster noen hundre kroner. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 du kan jo prøve DVD region killer. er ikke helt sikker på om det kommer til å funke for deg, men det funker helt fint for meg. :smile: Lenke til kommentar
hermodfinjord Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 DVD-Region free kan lastes ned på www.dvdidle.com Prøvde programmet når dvd'n min låste seg, det fungerte helt ypperlig. Vet ikke om det er kommet crack til den nyeste versjonen, men finnes til v1.28 som jeg bruker ihvertfall. Bare å lete rundt på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå