Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg skulle prøve å logge inn på EA på 360'n for å Spille EA's skate online, men siden E-mail adressen min er registrert som 14 år, Så er jeg for liten! OMG! Er det noen måte jeg kan få endret e-mail adressen på? Pappa måtte jo da legge inn sin da jeg lagde denne accen, er det en mulighet for å bare ha hans e-mail adresse der? -Tomhah Endret 20. oktober 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Eller bare opprette en ny mail som du kan bruke på live? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aldersgrensen er til for og skåne deg mot voldelige spill, om EA mener det er 16 års grense så er den der for en grunn. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 jaja, sant Fritz0r men spillet har en 12 års grense? :S Og hvordan endrer jeg e-mail? :S Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Om spillet har 12 års grense og du er registrert med 14 år så er ikke det problemet. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Om spillet har 12 års grense og du er registrert med 14 år så er ikke det problemet. Jo for det er online delen så må man være 16 for å registrere seg på EA btw er snart 15 Endret 20. oktober 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 1 av 2: 1.: Be far din sette opp en ny konto med 16 år. 2.: vent til du er gammel nok **MS for the loss.. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 1 av 2:1.: Be far din sette opp en ny konto med 16 år. 2.: vent til du er gammel nok **MS for the loss.. Jeg har jo en annen e-mail adresse som er x antall år, men lurer på hvordan jeg får byttet til den på den samme brukeren? Går det ann? ( det burde det værtfall ) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan en ikke slå av slike aldersgrenser på family settings da. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan en ikke slå av slike aldersgrenser på family settings da. Nei det funker kun til spillene Lenke til kommentar
kaken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Aldersgrensen er til for og skåne deg mot voldelige spill, om EA mener det er 16 års grense så er den der for en grunn. Herregud, aldersgrenser på sånne spill er idiotisk. Hva slags påvirkning kan Skate gjøre på han? Kunne forstått det om han ikke var eligible for en Saw-maraton på TV, men et spill som 'Skate' behøver ingen aldersgrense. Jeg respekterte aldri aldersgrenser når jeg var yngre, og forstår ikke helt hvilken innvirkning det må ha gjort på meg, har vertfall ingen traumer om Conker's BFD. Edit: Hvis det er noe som skal ha aldersgrense er det Mumitrollet, Hufsa er jo helt jævlig. Husker jeg var redd for han i lang, lang tid. Endret 20. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aldersgrensen er til for og skåne deg mot voldelige spill, om EA mener det er 16 års grense så er den der for en grunn. Herregud, aldersgrenser på sånne spill er idiotisk. Hva slags påvirkning kan Skate gjøre på han? Kunne forstått det om han ikke var eligible for en Saw-maraton på TV, men et spill som 'Skate' behøver ingen aldersgrense. Jeg respekterte aldri aldersgrenser når jeg var yngre, og forstår ikke helt hvilken innvirkning det må ha gjort på meg, har vertfall ingen traumer om Conker's BFD. Kort sakt: EA og MS vil spare seg mot idiotiske søksmål da noen prøvde ett triks han greide i spillet, og endte med brekte armer, bein, kjeve og nye tender... Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Aldersgrensen er til for og skåne deg mot voldelige spill, om EA mener det er 16 års grense så er den der for en grunn. Herregud, aldersgrenser på sånne spill er idiotisk. Hva slags påvirkning kan Skate gjøre på han? Kunne forstått det om han ikke var eligible for en Saw-maraton på TV, men et spill som 'Skate' behøver ingen aldersgrense. Jeg respekterte aldri aldersgrenser når jeg var yngre, og forstår ikke helt hvilken innvirkning det må ha gjort på meg, har vertfall ingen traumer om Conker's BFD. Edit: Hvis det er noe som skal ha aldersgrense er det Mumitrollet, Hufsa er jo helt jævlig. Husker jeg var redd for han i lang, lang tid. Du tar kaka! Også værtfall når jeg er gammel nokk til å spille spillet, men ikke gammel nokk til å registrere meg online, ER DET MULIG? EA MÅ VÅKNE OPP! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kort sakt:EA og MS vil spare seg mot idiotiske søksmål da noen prøvde ett triks han greide i spillet, og endte med brekte armer, bein, kjeve og nye tender... Dummeste jeg har hørt, han får jo spille offline, det er minst like mange triks der. Så hva vill du fram til? Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 ingen som vet hvordan man bytter e-mail adresse? Det er det som hadde vært tingen å fått vite Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kort sakt:EA og MS vil spare seg mot idiotiske søksmål da noen prøvde ett triks han greide i spillet, og endte med brekte armer, bein, kjeve og nye tender... Dummeste jeg har hørt, han får jo spille offline, det er minst like mange triks der. Så hva vill du fram til? Tja, grunne kan og være at strengere aldersgrense online pga språk og slikt. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Aldersgrensen er til for og skåne deg mot voldelige spill, om EA mener det er 16 års grense så er den der for en grunn. Herregud, aldersgrenser på sånne spill er idiotisk. Hva slags påvirkning kan Skate gjøre på han? Kunne forstått det om han ikke var eligible for en Saw-maraton på TV, men et spill som 'Skate' behøver ingen aldersgrense. Jeg respekterte aldri aldersgrenser når jeg var yngre, og forstår ikke helt hvilken innvirkning det må ha gjort på meg, har vertfall ingen traumer om Conker's BFD. Kort sakt: EA og MS vil spare seg mot idiotiske søksmål da noen prøvde ett triks han greide i spillet, og endte med brekte armer, bein, kjeve og nye tender... Tviler veldig, veldig sterkt på at dette går ann, med tanke på alle advarslene du ser når du starter spillet så tror jeg ikke du ville stått så sterkt i retten, ikke engang i USA. Hvis dette hadde gått, hva gjør det annerledes fra en som faktisk er over 16? Som Fritzor sier er det selvfølgelig pga. språket. Som ung er du uansett ganske tidlig utsatt for 'sterk' språkbruk fra TV hovedsakelig. (South park feks.) Endret 20. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Kort sakt:EA og MS vil spare seg mot idiotiske søksmål da noen prøvde ett triks han greide i spillet, og endte med brekte armer, bein, kjeve og nye tender... Dummeste jeg har hørt, han får jo spille offline, det er minst like mange triks der. Så hva vill du fram til? Tja, grunne kan og være at strengere aldersgrense online pga språk og slikt. Og so? kom til skolen min du!? Når man betaler for et spill det står 12+ på og xbox live på, så er det jo helt IDIOTISK at man ikke kan spille online fordi man er 1 år og noen få måneder ( bursdag i mars ) unna 16! da er man jo over 12 FOR F*** Lenke til kommentar
kaken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Husker jeg spilte Carmageddon når jeg var 8 år eller noe, jeg gikk ikke til nærmeste bil og kjørte over gamle damer etterpå. Som bevist flere ganger i undersøkelser, det er ikke spillene som fører til slike 'uheldigheter', de som gjør sånt har allerede hatt grunnlag for det lenge før han spilte spillet. (klar over at dette eksempelet er langt fra temaet, men nevner det likevel) Enda litt mer offtopic: Hva har det egentlig å si om alle dagens ungdom skal vite så mye banneord? Endret 20. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Har nå lest over HELE kovveret og det står INGEN TING om at jeg må være 16 for å spille online! Og DET er ganske dårlig!?? EDIT: lol det står man må være 13+ for å registrere seg, jeg er 14 ? :S Jeg har kun en Windows live child acc, men det har vell ikke noe med det å gjøre, jeg er jo 14, LET ME PLAY! EDIT: Har klart å bytte E-mail adresse nå, så da er denne tråden løst Endret 20. oktober 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå