Gå til innhold

Får bare 480p på 360 med hdmi kabel


Hobbes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har samme problemet. Det hjelper altså ikkje å sende den inn til reparasjon?

Når du sier "den", hva refererer du til da, Xbox eller TV? Slik jeg har forstått det, ligger problemet i TV-en, og da nytter det jo selvsagt ikke å "reparere" boxen. Du kan sikkert sende inn TV-en til service og få firmware flashet. Det blir nok dekket av garantien. Hør med produsenten.

Lenke til kommentar
hmm, det blir som å kjøpe en passat fordi man ikke hadde råd til audi da? :)

Eller som å kjøpe en Audi fordi man ikke har råd til Lamborghini. :)

 

men syns ikke prisforskjellen er så stor på disse tatungene i forhold til pana eller sony

Kanskje folk synes de er bedre, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ser at det er noen måneder siden noen skrev noe i denne tråden, men jeg vil slenge meg på og si at jeg har akkurat det samme problemet med min Tatung. Noen som har funnet ut noe mer? Hvem kan man egentlig holde ansvarlig? Microsoft eller Tatung? Begge fungerer godt med andre enheter, men bare ikke med hverandre. Meget frustrerende.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet+19283741

Noe nytt i saken? Så det var en person i denne tråden som fikk hdmi til å virke på tatungen.. Kan du forklare om den har vært på rep?

 

Fant også denne linken til MS support sidene: http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...tegory=hardware

 

Utifra hva jeg kan klare å forstå støtter da ikke Tatung "High-bandwidth Digital Content Protection (HDCP) protocol". Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...