Hobbes Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har en x360 halo3 edition med hdmi og en tatung 32 lcd. Når jeg kjører komponent får jeg stilt den til 720p, men med hdmi er alt utenom 480p gråa ut. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg sliter med akkurat det samme problemet. Tror det kanskje er noe feil med tv'en, men vet ikke? Håper noen vet dette. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg hadde et lignende problem.. var med AV kabel da men er nok samme løsning. dere må gå inn på menyen på tv'n(kanalen) og stille slik at den står på HDMI.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje tv'en ikke støtter 720p over HDMI? Rein gjetting fra min side. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har samma tv'n, vurderer og kjøpe xbox snart.. så håper den støtter hdmi 720p. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har inntrykk av at alle som har problemer med 360 HDMI har Tatung tv. Kanskje det er bare meg... Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg hadde et lignende problem..var med AV kabel da men er nok samme løsning. dere må gå inn på menyen på tv'n(kanalen) og stille slik at den står på HDMI.. Hvordan stiller du det inn da? Har inntrykk av at alle som har problemer med 360 HDMI har Tatung tv.Kanskje det er bare meg... Hvorfor skal det det? Folk med denne tven, som kjører HDMI gjennom PS3 sier jo at det funker ypperlig. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Halo3 kjører vel max oppløsning på CRT stadiet vel? og alt anna er oppskallert av maskinen selv. Men om du har reset boksen og den fremdeles ikke vil kjøre høyere oppløsning så er det merkelig, ihvertfall om TV'en støtter høyere (720P feks). Hørt med Micro(crap)soft's 360 support? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hørt med Micro(crap)soft's 360 support? U R 2 COOL 4 MICROSOFT; HEYEHEY! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, men vet at 360 supporten er et satansted og jobbe (30 min. kjøretur fra her jeg sitter nå). Stakkarne sitter med 2-3 A4 ark fremme med ord og uttrykk som dem absolutt ikke for lov og si, da får dem fyken på dagen, og slike begrensninger for og fremme MS sin økonomi med og gi kunder ett support helvete som dem gir opp er totalt uakseptabelt mener jeg. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Halo3 kjører vel max oppløsning på CRT stadiet vel? og alt anna er oppskallert av maskinen selv. Det har jo faktisk ingenting med noe å gjør.. Kan ikke se noen har nevnt noe med Halo 3 en gang, utenom at trådstarter har en Halo3edition 360! Jeg vil tippe det er en innstilling i tv`en. At du må åpne opp HDMI utgangen eller noe i den duren. Sikkert mangen her inne som vet og kan gi deg et svar, da jeg føler ganske mangen har den tv`en. Endret 20. oktober 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Halo3 kjører vel max oppløsning på CRT stadiet vel? og alt anna er oppskallert av maskinen selv. Det har jo faktisk ingenting med noe å gjør.. Kan ikke se noen har nevnt noe med Halo 3 en gang, utenom at trådstarter har en Halo3edition 360! Jeg vil tippe det er en innstilling i tv`en. At du må åpne opp HDMI utgangen eller noe i den duren. Sikkert mangen her inne som vet og kan gi deg et svar, da jeg føler ganske mangen har den tv`en. Hehe. Har jo ikke no med halo3 å gjøre selv om jeg selvfølgelig har spillet også. Har leita litt etter innstillinger på tv'n men finner ikke noe. Kan det ha noe med kabelen å gjøre? Noen kabler som ikke har nok båndbredde? Stod at den skulle støtte helt opp til 1080p da, så burde jo ikke være no prob.. Men tv'n og 360'n takler jo fint 720p over komponent da, så krise er det ikke, men har jo lyst til å kjøre over hdmi når jeg først har det. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Halo3 kjører vel max oppløsning på CRT stadiet vel? og alt anna er oppskallert av maskinen selv. Det har jo faktisk ingenting med noe å gjør.. Kan ikke se noen har nevnt noe med Halo 3 en gang, utenom at trådstarter har en Halo3edition 360! Jeg vil tippe det er en innstilling i tv`en. At du må åpne opp HDMI utgangen eller noe i den duren. Sikkert mangen her inne som vet og kan gi deg et svar, da jeg føler ganske mangen har den tv`en. Hehe. Har jo ikke no med halo3 å gjøre selv om jeg selvfølgelig har spillet også. Har leita litt etter innstillinger på tv'n men finner ikke noe. Kan det ha noe med kabelen å gjøre? Noen kabler som ikke har nok båndbredde? Stod at den skulle støtte helt opp til 1080p da, så burde jo ikke være no prob.. Men tv'n og 360'n takler jo fint 720p over komponent da, så krise er det ikke, men har jo lyst til å kjøre over hdmi når jeg først har det. Kjøpte du kabelen på Clas Olshon? Det gjorde jeg. Kan det han noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 har du mulighet og låne en 360 av noen venner eller noe, for og bekrefte at TVen fungerer som den skal? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 noen som har funnet ut av dette? da jeg har akkurat samme problem. xbox 360 med hdmi utgang, tantung 32 tv og hdmi kabel fra clas ohlson. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har inntrykk av at alle som har problemer med 360 HDMI har Tatung tv.Kanskje det er bare meg... Ikke lenge siden det var en her med et lignende problem med en Hyundai-tv, og PS3 funker jo smertefritt med HDMI, merkelig problem dette Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, jeg vet ikke. La bare merke til at Tatung var nevnt i en eller flere tråder tidligere. Kanskje det er et problem med 360 i kombinasjon Tatung? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 fått testet tatung hdmi koblet til pc med hdmi. får da oppløsning på 1920x1080i. Er heller ingen problem å velge 720p. konklusjon er da at det ikke er noe problem med hverken tv eller kabel. Dermed må det være noen rare instillinger i xbox et sted. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Snakket med xbox support i går, og de viste ikke hva jeg kunne gjøre. De ringte meg derimot tilbake i dag, og forklarte at det var noen tv som ikke støttet hdmi fra xbox i mer en 480p. Om tv støttet 1080i fra pc og f.eks. ps3 så hadde det ikke noe å si, da det ikke var samme type hdmi "kort" i de som i xbox 360. Dvs at i følge xbox support så er det ikke mulig å få mer en 480p via hdmi til denne tv. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Typisk. Jaja, fungerer i alle fall glimrende med Componet HD kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå