OrdinaryStory Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei, jeg har sett mange filmer på youtube der de spiller In Flames og Stratovarius på guitar hero. Men hvor får de tak i de? Jeg finner dem ikke på Xbox Live Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Viss du leser hva klippet heter så skjønner du det nok. Custom! Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Hjelper lite at de har lagd de sjølv når jeg ikke har peiling på hvordan man gjør det...Noen som vet om en guide eller noe lignende? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 vet ikke om det går an til guitar hero.. men til gratisversionen frets on fire går det an (det er på pc) og på pc kan man plugge in gitarhero gitaren og spille frets.. nedlasting av frets on fire her www.fretsonfire.com (vis ikke .net) bra spill helt låvelig! =) Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 vet ikke om det går an til guitar hero.. Du ser på filmen at "rock'o'meter" er der...det finst ikke i fretzonfire. Dessuten er det ikke samme å sitte i datastolen som å stå forran heimekino anlegget ^^ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det finnes "hacked" versjoner av Guitar Hero. De er ikke lov å laste ned, men det dreier seg om Guitar Hero spill hvor sanger er blitt byttet ut med andre. Mest sannsynlig et klipp fra en slik "hacked version" du ser. Hvis du søker her inne på forumet, så finnes det også en tråd med en guide om hvordan du selv lager en hacked version med dine egne valgte sanger. Jeg husker bare ikke hvor den tråden er. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Trodde ikke Guitar Hero Zero var ulovelig ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det er In Flames på GH3 "Take This Life" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå