iluNessa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg kjøpte meg ett 8800 ultra extreme nylig, har hatt litt problemer her og der med at det har vært ustabilt. (PC-en fryser i lost planet etc) Jeg tenkte jeg skulle få fikset det med det samme ;o Jeg tenkte jeg skulle vise dere dette, for å se om det har noe med det å gjøre. Legg merke til av volten på skjerkortet er rødt O.O Jeg har Odin GT 800w psu og EVGA sli 680 hovedkort. Og jeg leste at man måtte glocke kortet ned for at det skulle ikke være så ustabilt, hvordan gjør jeg dette ? Er ganske ny med glokking og slikt ;p Jeg har lest litt på de andre emnene om de ustabile 8800 ultra kortetene, men jeg følte ikke det ble noen konkrete svar. Endret 20. oktober 2007 av iluNessa Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) hvis du skal klokke ned kortet så må du installere Rivatuner Velge system settings under driver settings. Huk av for enable overclock. Velg performance 3d. så er det bare å redusere på speeden. Husk å huke av slik at programmet staret automatisk når du starter PC-en (hovedmeny under settings). Endret 21. oktober 2007 av kosteb00 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 altså. kjøper du et kort, så skal det jo fungere på fabrikk klokk. jeg ville sendt det tilbake å fått et nytt et. er jo kjedelig å kjøpe et kort for å så måtte klokke det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå