Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert om ungen din røyka hasj?


Anbefalte innlegg

Røyke hasj er bare så totalt meningsløst. Hvorfor gidde bryet?

 

Det er ikke alle som ser andre løsninger. En tidligere kompis av meg, gikk fra å bli delvis mobbet en del, til å bli blandt de mest populære i tiende klasse fordi han begynte å røyke. Jeg er rimelig sikker på at han begynte fordi han ikke så alternative løsninger. Det er vel og merke vanlig røyk ... Tror jeg. Vi har ikke kontakt lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kusine som begynte med hasj og der i fra gikk det bare en vei. Hun er endelig rein no flere år etterpå. Hun har selv sagt til meg og flere i familien at grunn EN til at hun ble narkoman var at hun begynte med hasj først.

 

Har derfor ingenting til overs for hasj eller mennesker som faker ned konsekvensene med hasj. Hasj er tåpelig, usunt, lite intelligent, ulogisk og totalt idiotisk.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har en kusine som begynte med hasj og der i fra gikk det bare en vei. Hun er endelig rein no flere år etterpå. Hun har selv sagt til meg og flere i familien at grunn EN til at hun ble narkoman var at hun begynte med hasj først.

 

Har derfor ingenting til overs for hasj eller mennesker som faker ned konsekvensene med hasj. Hasj er tåpelig, usunt, lite intelligent, ulogisk og totalt idiotisk.

 

Ikke fortell andre hvor teit du synes livet er. Fortell dem heller hvor fantastisk det kan være ... ;)

 

At du har hatt en dårlig opplevelse, betyr ikke for andre noe annet enn akkurat det. Jeg kunne nok ha sagt at hasj er megakult, men jeg gjør ikke det, fordi jeg er meg, og jeg kan ikke annet enn å bare bidra med en erfaring til andres oppfatning.

Lenke til kommentar

Hadde ungen min røykt hasj hadde jeg selv ringt politiet og anmeldt han. Det er seriøst ikke kødd en gang. Dop er dop for meg. Spiller ingen rolle om det vokser opp fra bakken eller om det er pulver du mikser i kjelleren. Må finnes andre ting enn røyke hasj man kan gjøre vist man vil "kose" seg vel. Finnes en million andre ting som er mye sunnere og smartere.

Lenke til kommentar
Håper ikke ungene mine blir som dere ;)

 

men hva om ungen hadde følt seg presset til det og angret noe så ekstremt+ at den ble så deppa å ødelagt av at du var sint?

kunne du ha tilgitt ungen?

 

Jeg mener jeg ville klart det uten å blunke. Men som sagt, jeg har ikke unge, og vet dermed ikke hvordan jeg ville reagert, men håper jeg hadde klart det, i hvert fall. Dersom barnet mitt ikke har det bra, håper jeg jeg klarer å oppdage det tidlig nok til å kunne forbedre situasjonen for både meg og barnet.

 

Med tiden ja... Men hadde følt meg ekstremt sveket. For alle som kjenner meg vet hvor mye jeg er imot dop, i alle former. Så hvist min egen unge hadde da røykt hasj så hadde det vært som å tråkke på hjertet mitt.

 

Jeg tror jeg ville følt at jeg hadde feilet, som ikke har gitt barnet mitt nok oppmerksomhet til at jeg har klart å unngå hva som har skjedd. Svik ville jeg i følt om barnet med vilje har startet med dop, rett og slett for å prøve det, til tross for de utallige advarsler man gir.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Håper ikke ungene mine blir som dere ;)

 

 

Har du unger?

 

Med tiden ja... Men hadde følt meg ekstremt sveket. For alle som kjenner meg vet hvor mye jeg er imot dop, i alle former. Så hvist min egen unge hadde da røykt hasj så hadde det vært som å tråkke på hjertet mitt.

 

Utfordrende deluxe!! Hehe :yes:

Lenke til kommentar
Håper ikke ungene mine blir som dere ;)

 

 

Har du unger?

 

Fyren snakker i futurumsform mann. HÅPER IKKE UNGENE MINE BLIR SOM DERE. Hvordan får du det til å bli at han har unger? Eller er det nok et tåpelig argument fra deg?

 

En ide kan være å unngå å skulke skole/jobb i morgen og heller lære seg å snakke og forstå det norske språk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Håper ikke ungene mine blir som dere ;)

 

 

Har du unger?

 

Fyren snakker i futurumsform mann. HÅPER IKKE UNGENE MINE BLIR SOM DERE. Hvordan får du det til å bli at han har unger? Eller er det nok et tåpelig argument fra deg?

 

En ide kan være å unngå å skulke skole/jobb i morgen og heller lære seg å snakke og forstå det norske språk.

 

 

 

Du har litt rett, og så får du ikke med deg viktige deler nå ... :p

Lenke til kommentar

nikko_tt: Jeg anbefaler deg å lese retningslinjene én gang til, poster som det der er bare en snarvei til utestengelse.

 

Ellers er det ikke noe problem med hans tolkning av 'det norske språk'. "Håper ikke ungene mine blir som dere" kan både omhandle ufødte fremtidige unger og allerede eksisterende unger, så et spørsmål om hva som er gjeldende i denne situasjonen passer helt fint inn.

Lenke til kommentar
nikko_tt: Jeg anbefaler deg å lese retningslinjene én gang til, poster som det der er bare en snarvei til utestengelse.

 

Ellers er det ikke noe problem med hans tolkning av 'det norske språk'. "Håper ikke ungene mine blir som dere" kan både omhandle ufødte fremtidige unger og allerede eksisterende unger, så et spørsmål om hva som er gjeldende i denne situasjonen passer helt fint inn.

 

jeg unnskylder meg med at jeg røyker hasj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...