Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert om ungen din røyka hasj?

Anbefalte innlegg

Bra. Du tapte så det sang :!:

hva meNer du? de som røyker har tapt så det synger!!!!

voks opp

lær dere norsk lov. Man er kun er telefon unna å anmelde dere........husk det. den tenker jeg satt som et spark i nyra .......hahahahaha;) seLv om dere syns bruk av narkotika er ok,så betyr ikke dette at politiet syns det samme. hvem som helst annen kan ringe å anmelde forholdene, og da kan du si farvel til MANGE jobbmuligheter.

da vil administrator av dette forumet bli tvunget til å utgi info om brukerne som er anmeldt etter forholdene.

dette er håpløst uansett å diskutere med dere om hva som er lov og ikke. men for all del ha en god jul folkens;) det er deres egen dumhet dersom dere blir tatt av politiet og får dette på rullebladet.

mitt absolutt,absolutt siste innelegg i denne saken med KLAR seier;)

sorry for mye OT.

mitt svar til topic er som tidligere nevnt at jeg ville blitt veldig skuffet og lei meg dersom noen som stod meg nær begynte med hasj.(narkotika)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal eg være heilt ærlig er det overaskande mange av dei eg kjennar som røyker hasj, som faktisk er paranoid, har angst eller maniske depresjonar (i ein viss grad). Men desse begynte også så tidleg som i 12-16 årsaldaren. Så lenge hasj skal være så ufarleg som det i prinsippet er, så er det for all del lurt å vente til du blir litt eldre som 18-19 år i alle fall, spesielt for gutar.

Lenke til kommentar
Bra. Du tapte så det sang :!:

hva meNer du? de som røyker har tapt så det synger!!!!

voks opp

lær dere norsk lov. Man er kun er telefon unna å anmelde dere........husk det. den tenker jeg satt som et spark i nyra .......hahahahaha;) seLv om dere syns bruk av narkotika er ok,så betyr ikke dette at politiet syns det samme. hvem som helst annen kan ringe å anmelde forholdene, og da kan du si farvel til MANGE jobbmuligheter.

da vil administrator av dette forumet bli tvunget til å utgi info om brukerne som er anmeldt etter forholdene.

dette er håpløst uansett å diskutere med dere om hva som er lov og ikke. men for all del ha en god jul folkens;) det er deres egen dumhet dersom dere blir tatt av politiet og får dette på rullebladet.

mitt absolutt,absolutt siste innelegg i denne saken med KLAR seier;)

sorry for mye OT.

mitt svar til topic er som tidligere nevnt at jeg ville blitt veldig skuffet og lei meg dersom noen som stod meg nær begynte med hasj.(narkotika)

Skal du gå til politiet og si "jeg vil gjerne annmelde noen brukere av diskusjon.no, de argumenterer nemlig for hasj"?

Lenke til kommentar

Nokon har ikkje heilt grep på personvernreglane. Dei har ikkje lov å gje ut personinformasjon om dei ikkje meiner at vi er ein fare for oss sjølv eller andre. Eg ville nok ikkje trudd at å argumentere for legalisering av hasj (som forøve er ein realistisk sak som nok kjem opp som lovforslag om ikkje så lengje) er grunn til å vera fare for seg sjølv eller andre. Vera seg om vi røykar sjølv eller berre tykkjer det skal vera lovleg.

Lenke til kommentar
samma for meg folkens...........nå gir jeg meg............dere kan røyke så mye dere vil,men ikke bli forfjamset dersom dette tilsynelatende uskyldige stoffet fører til probleMer.

Finally, du forstod det var på tide, ja?

Kommer nok ikke til å føre til problemer med meg ettersom jeg har holdt på såpass lenge at jeg/andre folk rundt meg hadde merka noen forandring.

Er det noen andre enn meg som har lagt merke til den stadig voksende følelsen av at SLIguy tror han er bedre enn andre som poster innlegg på denne tråden?:p

da har du ikke røyka lenge nok... det er greit nok å leve med en livsløgn, men du trenger ikke rettferdigjøre rusbruket ditt for andre enn deg selv.

Lenke til kommentar

Får man mindre problemer om man drikker seg drita hver dag enn om man blir høy hver dag i 5 år ? Har ingen kilder, men common sense viser til at alkohol gjør mer skade.

SLIguy er alt for arrogant til å føre en diskusjon med. Ser klart at han er usikker på seg selv [og kunnskapene sine] og prøver å gjøre opp for det med å virke tøff bak tastaturet. Han er patetisk, men det er ikke patetisk å være imot hasj.

Så lenge det er en lov imot det så er denne diskusjonen unødvendig. Hvem hadde sagt til ungen sin at det var greit å røyke hasj ? Det er som å si at det er greit å bryte loven. Ikke særlig god oppdragelse. I tråden var det vel spesifikt i forhold til hvordan du ville reagert om ungen din røyka hasj. Har flere tråder der man kan diskutere om man burde legalisere, om det er bra/dårlig.

Eksempel:

Cannabis: Argumenter du nå kan legge av deg.

Unge Venstre vil legalisere Cannabis, Khat og Bordeller

Bør vi legalisere cannabis?

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Lenke til kommentar

hvordan skal administratorene kunne oppgi personinformasjon om feks meg?

Jeg har ikke oppgitt noen personlig info (navn, fødselsdato) som kan avsløre meg

Hadde det bare vært en dum ungdomsting så hadde jeg ikke gjort noe med det, men hadde det utviklet seg til å bli avhengighet hadde jeg selvsagt gjort noe med det

Lenke til kommentar

De har IPen din, og gi den til politiet osv. Du registrerte deg med email og fødselsdato også når du registrerte deg her.

Kan dere ta det i en annen tråd? Denne tråden er om hvordan du ville reagert, ikke om Norsk lov!

On Topic: Hadde jeg funnet ut at ungen min røyka hasj, hadde jeg gitt h*n så mye kjeft at det hadde rista i gulvet, husarrest, fratatt all kommunikasjons verktøy osv. Kanskje ille for ungen, men det er konsekvensen... Jeg er bare 15, og jeg vet ikke så mye om husarrest (har aldri hatt det ^^) Så vet ikke hvor tungt det blir for en.

Jeg skal ALDRI prøve noe narkotika eller røyk eller snus eller slik dritt.

Lenke til kommentar
Jeg skal ALDRI prøve noe narkotika eller røyk eller snus eller slik dritt.

Men å drikke alkohol det har du ingen betenkeligheter med? Eller holder du deg unna det og?

Jeg finner det bare litt merkelig, dette med alkohol i forhold til hasj; alkoholen er, i mine øyne, langt verre. Ja, jeg er klar over hvorfor det er som det er; alkohol er kultur, hadde det kommet i dag, så hadde det blitt forbudt.

Hvis jeg hadde funnet ut at den ungen min, som jeg ikke har, hadde røyket hasj, så vet jeg egentlig ikke hva jeg hadde gjort. Jeg tror det hadde kommet an på hvordan h*n var som person. Men jeg hadde nok tatt en real prat med ungen om eventuelle konsekvenser osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...