Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert om ungen din røyka hasj?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vis min far hadde blit sur hadde jeg bare forklart alt til han, han røyket selv hasj som 14 åring og kompisene hans kom borti heroin, jeg vet ikke om han har prøvd heroin men alle kompisene hans gjorde det.

Jeg og kompisene mine har lovet at vi ikke skal nærme oss heroin eller noe lingnende.

Jeg tror egentlig at han ville forstått meg godt :)

Men mamma derimot ville drept meg!

Lenke til kommentar
jeg kan garantere at jeg ikke blir av de mest liberale foreldrene nei, som tillater alkohol og sex i lav alder nei. hasj, ja da hadde jeg eksplodert av sinne og vært veldig skuffa fordi da ser livet til gutten/jenta ikke lys ut.

Jeg må le litt... Hva definerer du som ung alder? Jeg er selv 17 år gammel og røyker hajs rundt 2-3 ganger i uka, og har drevet med dette i noen år. Jeg kan ikke si at dette har hatt noe å si for framtiden min! Jeg har et snitt på 5 på skolen og ser fram til å gå på universitet. Det at regelmessig hasjbruk kan ha konsekvenser, er helt korrekt, men det kommer helt an på personen! Så vær så snill og ikke kom her og si at livet til gutten/jenta ikke ser lys ut! Jeg blir så jævlig sur av å se sånn p.g.a det er bare uerfarne personen som kommer med slike uttalelser selv om de tror de kan noe om emnet.

Når det kommer til emnet alkohol og sex i lav alder.. Igjen, hva definerer du som ung alder? Den seksuelle lavalderen i Norge den dag i dag er 16 år, men den er ikke laget for at ungdommer under 16 ikke skal ha sex. Den er laget for at ungdommer under 16 ikke skal bli misbrukt av eldre personer.

Når det kommer til alkohol, så er jeg ganske liberal. Ungen min skal nok få lov til å drikke med måte når han/hun er 15 år så lenge ungen forteller meg hvor han/hun skal, hva hun/han skal drikke og når hun/han kommer hjem.

Personlig ville jeg heller at ungen min skulle gått på en fest med kompiser/venninner enn å røyke seg fjern og se på film mens han/hun har munchies og tar all maten i huset.

og hahahahha leste på noen innlegg som kom i dag om at politifolk kunne sitte på dette forumet, så vi måtte passe oss for å si noe. hahaha.. SLIguy, fy faen, ekke akkurat sånn at purken leser på et forum om folk som røyker noen ganger i uka, så de hacker seg inn på diskusjon.no og stjeler alle ip-adressene, sprenger inn døra di og roper: Freeze, police... ehahehaheh

Lenke til kommentar
jeg kan garantere at jeg ikke blir av de mest liberale foreldrene nei, som tillater alkohol og sex i lav alder nei. hasj, ja da hadde jeg eksplodert av sinne og vært veldig skuffa fordi da ser livet til gutten/jenta ikke lys ut.

Jeg må le litt... Hva definerer du som ung alder? Jeg er selv 17 år gammel og røyker hajs rundt 2-3 ganger i uka, og har drevet med dette i noen år. Jeg kan ikke si at dette har hatt noe å si for framtiden min! Jeg har et snitt på 5 på skolen og ser fram til å gå på universitet. Det at regelmessig hasjbruk kan ha konsekvenser, er helt korrekt, men det kommer helt an på personen! Så vær så snill og ikke kom her og si at livet til gutten/jenta ikke ser lys ut! Jeg blir så jævlig sur av å se sånn p.g.a det er bare uerfarne personen som kommer med slike uttalelser selv om de tror de kan noe om emnet.

Når det kommer til emnet alkohol og sex i lav alder.. Igjen, hva definerer du som ung alder? Den seksuelle lavalderen i Norge den dag i dag er 16 år, men den er ikke laget for at ungdommer under 16 ikke skal ha sex. Den er laget for at ungdommer under 16 ikke skal bli misbrukt av eldre personer.

Når det kommer til alkohol, så er jeg ganske liberal. Ungen min skal nok få lov til å drikke med måte når han/hun er 15 år så lenge ungen forteller meg hvor han/hun skal, hva hun/han skal drikke og når hun/han kommer hjem.

Personlig ville jeg heller at ungen min skulle gått på en fest med kompiser/venninner enn å røyke seg fjern og se på film mens han/hun har munchies og tar all maten i huset.

og hahahahha leste på noen innlegg som kom i dag om at politifolk kunne sitte på dette forumet, så vi måtte passe oss for å si noe. hahaha.. SLIguy, fy faen, ekke akkurat sånn at purken leser på et forum om folk som røyker noen ganger i uka, så de hacker seg inn på diskusjon.no og stjeler alle ip-adressene, sprenger inn døra di og roper: Freeze, police... ehahehaheh

med sex i ung alder meNer jeg at jeg ikke vil se dattera på 14 skal ha sex med en forbanna gjøk fra snekkerlinja som er 18 år. når det gjelder hasj så kan hun/han gleMme det. jeg gir langt faen i om du prøver å gi hsaj et godt rykte når det ikke trenger det. det er vel en grunn til at hasj ikke er lovlig i norge eller hva? på universitetet kan du ikke sitte å ta deg en blås for å si det sånn.

2-3 ganger i uka?.............hva for slags samfunnstaper er du egentlig? slutt med det først som sist!!!!!

Lenke til kommentar

etter mitt syn er man samfunnstaper når man røyker så hyppig med narkotiske midler. 2-3 ganger i uka betyr at han/heNne røyker søndag kveld også..........fy faen sier jeg bare da.

du psychotron kan bare holde kjeft og holde dine meninger om meg for deg selv!!!! du er bare 16/17 år gammel.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

med sex i ung alder meNer jeg at jeg ikke vil se dattera på 14 skal ha sex med en forbanna gjøk fra snekkerlinja som er 18 år. når det gjelder hasj så kan hun/han gleMme det. jeg gir langt faen i om du prøver å gi hsaj et godt rykte når det ikke trenger det. det er vel en grunn til at hasj ikke er lovlig i norge eller hva? på universitetet kan du ikke sitte å ta deg en blås for å si det sånn.

2-3 ganger i uka?.............hva for slags samfunnstaper er du egentlig? slutt med det først som sist!!!!!

Fy faen SLIguy.. Hadde jeg visst hvor du bodde skulle jeg gitt deg et smekk i bakhodet. Samfunnstaper? Har det overhodet noen ting emd diskusjonen å gjøre? Du går bare til direkte angrep på meg.. "på universitet kan du ikke sitte og ta deg en blås for å si det sånn".. Du får det til å høres ut som du har gått på universitet, og jo, jeg kan like godt ta meg et blås på universitetet som hjemme i stua.. Hva er forskjellen.. Norge, sammen med noen få andre land i Europa, er de eneste der cannabis er stempla ulovlig(bl.annet Frankrike og Hellas).. De fleste andre land er hasj helt decriminalized. Dvs. ikke at det er godtatt i store mengder i samfunnet, men det er heller ikke ulovlig.. Slike land er Tyskland, Spania, Portugal, Italia (hvis jeg husker korrekt) osv. Nederland er det jo lovlig overalt, så ganske unødvendig å nevne. SLIguy, jeg er antagelig mer aktiv i samfunnet enn deg, ditt forbanna naut! Kan godt hende du mener jeg har gått direkte til angrep på deg i dette innlegget, men med måten du provoserte meg på, burde du ha sett det komme.

Lenke til kommentar
etter mitt syn er man samfunnstaper når man røyker så hyppig med narkotiske midler. 2-3 ganger i uka betyr at han/heNne røyker søndag kveld også..........fy faen sier jeg bare da.

du psychotron kan bare holde kjeft og holde dine meninger om meg for deg selv!!!! du er bare 16/17 år gammel.

Etter mitt syn er man da samfunnstaper om man ikke aksepterer resten av samfunnet. Og hvorfor skal jeg holde kjeft? Har jeg ikke rett til å mene noe fordi jeg er 17? Hahaha. Jeg klarer ihvertfall å holde meg saklig og ikke bare slenge ut med ubegrunnete påstander om både det ene og andre...

Lenke til kommentar
Sa han på noe punkt at han berre røykte i helgane? For alt du veit så har han fridagar (noko som er ganske sannsynleg om han går på universitetet), der han kanskje røykar.

om han/hun røyker i arbeidsuka så er jo det bare enda mer katastrofalt syns nå jeg.

Som sagt så går jeg ikke på universitet ennå, men jeg har planer om det og vet at jeg kommer inn på den skolen jeg vil med det snittet jeg har. Derimot har jeg fri hver tirsdag og pleier å ta meg et blås fredag, lørdag og mandag. Hvorfor synes du det er katastrofalt? Jo, pga for folk som aldri har prøvd og har oppvokst langt fra hasj, virker det som et sterkt narkotika som ligger rett under heroin og kokain. Og ja, jeg vet om personer som har testa sterkere saker etter de begynte med hasj, men de var ganske åpne i sinnet fra før, så hasj var bare det de ville prøve først! Det vil ikke si at hasj gjorde at de fikk lyst, de var bare slike personer som må teste alt!

SLIguy, du vet ikke engang hva du prøver å diskutere om! Vær så snill og innse at du har tapt diskusjonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...