Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert om ungen din røyka hasj?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir du tatt av polilitiet i helg razzia på en klubb og får dette på rullebladet kan du vinke takk og farvel til mange jobbmuligheter. slik ser jeg det. derfor holder jeg meg unna og vil be mine unger holde seg unna.

 

hvem i helvete vil ansette en som bruker narkotiske midler!!!

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Hvorfor ser du på hasj som et narkotisk middel SLIguy? Hvorfor gjør alle det egentlig? Er det så jævlig stor forskjell mellom hasj og niktoin?

 

Vel.. Hadde ungen min røyka hasj, hadde jeg snakket med han om det, hadde ikke blitt sur, men prøvd å holde han litt unna det til han har blitt større, hvis han hadde fortsatt med det, så ville jeg prøvd å hjelpe han så mye jeg kan. Husarrest og sånt hjelper ikke med en dritt.. Men hvis det er absolutt det han vil hadde jeg hvertfall akseptert det til slutt, men sagt at jeg syns det er greit hvis han gjør det kun om helgene for å slappe av, og ikke fordi han er avhengig.. Sånn mener jeg det er best hvertfall.. Kan jo ikke bestemme alt over ungen sin heller. Hvis han absolutt vil noe, så kan ikke jeg nekte han det liksom.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

men hva er poenget med å røyke hasj, du må jo få tak i det på et vis som ikke er lovlig. også vil jeg nevne dere på at det sikkert er politifolk på dette forumet også, så pass på hva dere sier folkens.

 

ikke si f.eks " jeg liker å ta meg et blås på lørdagskvelden..." etc.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

det er ulovlig å selge og bruke........ferdig med det.

 

om det ikke er politifolk her så kan hvem som helst annen anmelde forholdene til politiet som igjen kan kreve å få opplysninger om bruker.

 

er nok at bare EN drittsekk bestemmer seg for å ringe så er det igang.

bare for å nevne hva som i verste fall kan skje.

 

istedet for å risikere ting i norge så kan man dra til holland;)

 

men tilbake til topic!!!

 

jeg ville aldri tillatt noen i familien å bruke hasj. og ville blitt dypt skuffet om noen brukte dette. sendt den på avvendingskurs el...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Tror ikke akkurat politifolk går etter smårøykere, men heller de som selger :)

Tro igjen, jeg kjenner en som ble kalt inn i avhør fordi han hadde sendt en melding til en person som hadde fått telefonen sin konfiskert av politiet, der det var noen vage hint til at han kanskje var interessert i en blås. Deretter måtte han avgi urinprøve.

Personen som hadde fått telefonen inndratt var en person som røyker, og var mistenkt for å selge et par gram videre til kompiser.

 

Skikkelig storfisk dette!

Endret av Konstabel Snabel
Lenke til kommentar
men hva er poenget med å røyke hasj, du må jo få tak i det på et vis som ikke er lovlig. også vil jeg nevne dere på at det sikkert er politifolk på dette forumet også, så pass på hva dere sier folkens.

 

ikke si f.eks " jeg liker å ta meg et blås på lørdagskvelden..." etc.

 

Det går da an å argumentere for hasj uten å bruke det selv

Lenke til kommentar
men hva er poenget med å røyke hasj, du må jo få tak i det på et vis som ikke er lovlig. også vil jeg nevne dere på at det sikkert er politifolk på dette forumet også, så pass på hva dere sier folkens.

 

ikke si f.eks " jeg liker å ta meg et blås på lørdagskvelden..." etc.

 

hahahahaha ja nå bør folk vente swat-teamet sparke ned døra når som helst! :ph34r:

Lenke til kommentar
men hva er poenget med å røyke hasj, du må jo få tak i det på et vis som ikke er lovlig. også vil jeg nevne dere på at det sikkert er politifolk på dette forumet også, så pass på hva dere sier folkens.

 

ikke si f.eks " jeg liker å ta meg et blås på lørdagskvelden..." etc.

 

hahahahaha ja nå bør folk vente swat-teamet sparke ned døra når som helst! :ph34r:

nei, alt jeg mente var bare å avverge folk fra å si noe dumt på dette forumet de kan angre på siden.

Lenke til kommentar
jeg ville aldri tillatt noen i familien å bruke hasj. og ville blitt dypt skuffet om noen brukte dette. sendt den på avvendingskurs el...

Ja, for det er jo så utrolig avhengighetsdannende.

 

lest på normal.no igjen nå? de som mener man ikke blir avhengig av det vet ikke bedre eller tør ikke innrømme det for seg selv. det er også fysiske symptomer ved abstinenser etter langvarig bruk.

Lenke til kommentar
jeg ville aldri tillatt noen i familien å bruke hasj. og ville blitt dypt skuffet om noen brukte dette. sendt den på avvendingskurs el...

Ja, for det er jo så utrolig avhengighetsdannende.

 

lest på normal.no igjen nå? de som mener man ikke blir avhengig av det vet ikke bedre eller tør ikke innrømme det for seg selv. det er også fysiske symptomer ved abstinenser etter langvarig bruk.

 

Det om det er avhengighetsskapende er så utrolig individuelt, basert på erfaring. Noen blir ekstremt avhengig(da mest psykisk), mens andre klarer å gjøre det når de føler for det.

 

Jeg har ingen problemer med å sammenlikne med vanlige sigaretter. Jeg festrøyker(sigaretter), men hadde aldri klart å bli så avhengig av det fysisk at jeg måtte hatt det hver dag. Psykisk, kanskje. Jeg blir rett og slett dårlig av å røyke for mye.

Lenke til kommentar

Så det er hvor ofte man føler for det som definerer om det er en avhengihet eller ikke?

 

Og du tror ikke man kan bli avhengig av noe man blir dårlig av, hva om de negative sidene ved å fyre først kommer etter avhengiheten? Absolutt alle blir kanskje ikke avhengige, men jeg kan si at av de 50+ jeg har kjent som har røyka har kanskje 5-6 slutta, en pga militær karriere, to pga sterke psykoser de pådro seg under misbruket, og et par som rett og slett ble "voksne", det er rimlig dårlig statistikk...

 

slutt å romantiser dette rusmiddelet det er store potensielle konsekvenser, og det burde faen meg de jævla aktivistene ha med i programmet sitt. Falsk markedsføring er bare fornavnet.

 

Dere som sier dere vil kjefte på barna deres og være jævlige mot dem, dere burde ikke fått lov til å ha barn. Tror dere virkelig de vil slutte med et rusmiddel som gir midlertidig glede og avstand fra problemer, hvis dere lager mer helvete?!

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...