Gå til innhold

Ny mobil i samme prisklasse som Nokia E65.

-Tommy

Anbefalte innlegg

Saken er at fattern kjøpte seg en ny Nokia E65 for rundt 2 uker siden, men han klarer ikke å bli vant til menysystemet som er Series 60, han har hatt SE siden de startet opp. Så han vil ha en ny mobil til ca. samme pris og gjerne lignende specs bare fra sony ericsson. Han hadde K800i før.

Takk på forhånd :)

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har både brukt Nokia og SE telefoner, og syns ikke Nokia har noe merkbart dårligere brukgergrensesnitt. Det der er en vanesak og om han bruker det litt mer tror jeg han vil greie å bli vant med meny systemet.

Men om det ikke går, kan jeg spørre hva som var galt med K800i? Den er jo fortsatt ganske bra teknologimessig og kan vel sammenlignes med E65.

Lenke til kommentar

Hehe, vel... SE M600i ? Eller er knappene ikke gode nok der heller?

Det jeg lurer på er er om han har krav på Edge, 3G, Wifi, lagringskapasitet osv... hva bruker han mobilen til ? Nokia 3110C bruker Series40 noe som er enklere vil jeg tro, også har den store knapper ^^

Lenke til kommentar

Han har egentlig ikke bruk for verken 3G, wifi eller edge. Han trenger litt lagringskapasitet også et kamera som ivhertfall ikke er dårlige enn det som er på E65.

EDIT: så på M600i nå og den har nok alt for små knapper. For å gi en liten pekepinn så må knappen ihvertfall være større enn på HTC S710.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

kommer an på hvor mye jeg blåser de opp ikke så mye at jeg tenker over det egentlig.

bare sjekka nå når du sa det men det var ikke to like bilder så blir litt vanskelig og sammenligne.

Kan sikkert få lasta opp bilder når samboer'n komemr hjem med w660i,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...