MBrandt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann! Ved oppstart så får jeg ikke bilde, og PC-en uler hele tiden. Jeg har sett i manualen til hovedkortet, og sjekket nettsidene til produsenten, men jeg finner ingenting om hva lyden betyr. Jeg har forøvrig et Asus m2n32-sli hk. Jeg har satt veldig pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ulingen, er det konstant, eller piping i noe spesiel rekkefølge som feks morse kode? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvilket grafikkort har du? Om det er en konstant lang pipelyd, kan det være strøm til grafikkort som ikke er plugget i. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Den er konstant... Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann! Ved oppstart så får jeg ikke bilde, og PC-en uler hele tiden. Jeg har sett i manualen til hovedkortet, og sjekket nettsidene til produsenten, men jeg finner ingenting om hva lyden betyr. Jeg har forøvrig et Asus m2n32-sli hk. Jeg har satt veldig pris på all hjelp! Dette kan være et problem med minnebrikkene. Jeg hadde også engang i tiden slik uling og det var pågrunn av at jeg ikke hadde satt minnebrikkene ordentlig på plass. Ta ut rambrikkene og fest dem ordentlig på plass:) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 http://acronymsonline.com/lists/beep_chart.asp Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Konstant pipelyd er ikke noe normal BIOS lyd, er dette fra minihøytaleren på hovedkortet dette kommer? (eventuelt PC speakeren i kassa) Det kan virke som om noe er brendt på noe sett, prøv og resett alt, inkludert strøm ledningen på hovedkortet. Prosessoren trenger du ikke koble ut, men sjekk at vifta til prosessor, nordbrikke og skjermkort snurrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå