Gå til innhold

Xbox 360 rykter eller sannhet?


JokerHaulan

Anbefalte innlegg

noen som vil anbefale spill eller? kjøpte halo i går og merket fort at det ikke var mitt type spill, har pes2++8 og sega rally fra før av

 

Forza2

 

Stjeler tråden litt jeg. har et problem min med 360 at den vil at jeg skal renske CD-en ganske ofte. midt i spill. første gangen var vel 5 min etter jeg hadde skrudd den på for første gang, og satt i Gearsof.. både xbox og cd var helt ny rett fra eske. er dette et gjennomgående problem for xbox? burde jeg kanskje levere den inn?

 

Lever

 

Angående det problemet med RROD, så fikk jeg en RROD igår. Eller en time siden .

MEN, jeg fikset det med å ta ut strømforsyningen og vente i noen min.

Det hele skyldtes en lampe på rommet mitt som forårsaket en kortslutning. Tok vekk lampen, skrudde på strømmen, skrudde på Xboxen, så tre skumle ringer, leste om det på microsoft, tok ut støpselet, ventet, skrudde på igjen og da virket den...

 

Jeg tuller ikke... Jeg som trodde at RROD ikke skjedde med noen. Men kanskje ikke dette var "the real deal".

 

Link

kan trenge det i fremtiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja men kjøpte meg PGR4 men det angrer jeg litt på Forza2 ser litt mer ut som mitt type spill, men lite jeg får gjort med det nå

 

Last ned demoen å prøv først da

 

kan si det selv at F2 er realistisk kjørespill.

og morro som fy, selv om jeg synes at det er begynt å bli vanskeli, men da er det bare enda morsommere når jeg vinner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...