Gå til innhold

Hvor burde jeg bestille pc fra?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvor jeg burde bestille pc fra! Ehm jeg tenkte meg komplett eller netshop, men problemet er at det tar 4-5 timer med bil evnt hvis det blir noe tull med de. hvis jeg skal bestille fra de to!

Men det ligger en psdata-butikk eller no rett borti her, er det noe bra og billig butikk?

Håper på svar

Hvor ligger Netshop og Kompletts butikker henne btw?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ligger Netshop og Kompletts butikker henne btw?

Begge ligger på Foksrød i Sandefjord...Kun ett steinkast fra hverandre...

Netshop har også butikk i Oslo....

Når det gjelder og kjøpe en pc så vil jeg råde deg til og kjøpe alt på en plass...Da har man full kontroll på hvor man skal henvende seg ved en eventuell garanti sak..Man sparer også veldig mye i frakt ved og kun kjøpe fra en plass...

Hvis du søker litt på forumet så vil du se at det er mange poster hvor kunder ikke er fornøyd med de forskjellige weshopper så det er ikke akkurat lett og råde deg til hvor du skal kjøpe ny pc da...Jeg har bestandig handlet hos Netshop og Komplett og har vært stort sett fornøyd med de begge...Har bestandig fått god service hos Netshop og vil nok fortsette og handle der... Som du kan lese i forumet (hvis du søker på Netshop) så er det mange som er missfornøyd med de også, men det er nok like mange som er missfornøyd med de andre webshoppene også...Man kan ikke gjøre alle til lags vettø......

Lykke til med handelen :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...