Lid/Ran Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Registrerte meg på mpx slik at jeg fikk tilgang til uninett tingen, men HP Mobile Workstation 8710w står fortsatt der med pris på 20.3k ... Gjelder tilbudet bare på de 5 pcene du får opp når du trykker på "HP UNI"? :x Jeg vet ikke hva du gjør.... Enten du bruker "HP UNI"-fanen eller "Data"-fanen, så bruker du menyen i venstre marg til å bla deg frem til "PC Bærbar" - "HP Mobile workstation" evt "HP Business Notebook". Det hender imidlertid at modellene er ført opp både til tilbudspris og til standardpris ... du kan jo velge hvilken du vil kjøpe Olav Lenke til kommentar
alex2562 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Var inne på mpx.no og kikket på det tilbudet. Trykte på noe og fikk opp en side som sa jeg er nødt til å sende PC-en til en spesiell adresse for modifikasjoner og tilpassing til skolenettet, for så å bli sendt til skolen før den blir utlevert til meg. Noen som vet om det er mulig å få PC-en sendt rett til meg fra mpx uten alt det styret? Studerer over nett og bor mer enn 50 mil fra skolen, så kommer nok ikke til å koble meg opp mot skolens nettverk. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Var inne på mpx.no og kikket på det tilbudet. Trykte på noe og fikk opp en side som sa jeg er nødt til å sende PC-en til en spesiell adresse for modifikasjoner og tilpassing til skolenettet, for så å bli sendt til skolen før den blir utlevert til meg. Noen som vet om det er mulig å få PC-en sendt rett til meg fra mpx uten alt det styret? Studerer over nett og bor mer enn 50 mil fra skolen, så kommer nok ikke til å koble meg opp mot skolens nettverk. Jeg fikk PC-en sendt rett hjem, var aldri spørsmål om å sende den til studiestedet, så tror ikke dette skal være et problem... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 finnes det noen videregående skoler med tilknytning til uninett? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 går på videregående. er dette noe som går ann å kjøpe da? sto før i tråden kun høgskoler og universiteter Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 som spurt: Er det noen videregående skoler med tilknytning til Uninett? hadde vært fint med et svar:P Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nei. Det er en grunn til at det heter UNINett. Såvidt det er meg bekjent er skoler tilknyttet Baneteles nett. Endret 12. november 2007 av consilium Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bah! Jeg vil haaaaaaaaa... Den har fått utsatt levering igjen for min del. *Finne frem tuben med tolmodighet* *smøre* Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den har fått utsatt levering igjen for min del. *Finne frem tuben med tolmodighet* He he. Jeg har også bestilt (8/11). Først fikk jeg levering 14/11, men så ble det utsatt til 21/11. Kjedelig å vente, men enda mer kjedelig at det fortsatt er usikker dato og at det kanskje blir mer utsettelse. Hva har du fått av datoer? Har bestilt 8510w Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg går på videregående skole, men sendte allikevel en mail. Og kode fikk jeg.. Da kan jeg vel bare handle en pc til tilbudsprisene da? edit: ser også at det er en enorm forskjell på å kjøpe 1gig ekstra ram i forhold til 2gig.. Kan denne prisforskjellen rettferdigjøres? (403kr vs. 2041kr) Endret 21. november 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den har fått utsatt levering igjen for min del. *Finne frem tuben med tolmodighet* He he. Jeg har også bestilt (8/11). Først fikk jeg levering 14/11, men så ble det utsatt til 21/11. Kjedelig å vente, men enda mer kjedelig at det fortsatt er usikker dato og at det kanskje blir mer utsettelse. Hva har du fått av datoer? Har bestilt 8510w Har bestilt 8710w. Og den er på vei! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) edit: ser også at det er en enorm forskjell på å kjøpe 1gig ekstra ram i forhold til 2gig.. Kan denne prisforskjellen rettferdigjøres? (403kr vs. 2041kr) Går ut fra at du skal sette inn én eller to gig i tillegg det den brikka som allerede sitter der. Det kommer noe an på bruken din, men etter min mening holder det lenge med to gig totalt. Kjører selv to gig og programmer som photoshop går strykende. Etter min mening forsvarer der ikke prisen å gå for to kontra én. Endret 21. november 2007 av zonko Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg går på videregående skole, men sendte allikevel en mail. Og kode fikk jeg.. Da kan jeg vel bare handle en pc til tilbudsprisene da? Kva skreiv du i mailen då? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sendte mail til han karen det stod jeg skulle sende til i det oppslaget og sa jeg gikk på Valler VGS.. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sendte mail til han karen det stod jeg skulle sende til i det oppslaget og sa jeg gikk på Valler VGS.. Kor lang tid gjekk det før du fekk svar då? Og kor mykje avslag fekk du? Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan jo se på Hp pavilion dv 9687, bare - at den ikke har god nok oppløsning, ellers en helt fin maskin som drar det meste av spill uten problemer bla. FsX og world in conflict og NFs Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sendte mail til han karen det stod jeg skulle sende til i det oppslaget og sa jeg gikk på Valler VGS.. Kor lang tid gjekk det før du fekk svar då? Og kor mykje avslag fekk du? Fikk svar etter noen timer og prisen gikk fra ca. 21000 til ca. 11000.. Rimelig hissig rabatt vil jeg si Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fikk svar etter noen timer og prisen gikk fra ca. 21000 til ca. 11000.. Rimelig hissig rabatt vil jeg si Har du bestilt da? Og tilbodet gjeld alle maskiner frå HP sant? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg tror det gjelder på alle HP maskinene ja, men det varier hvor mye du sparer på de enkelte, 8710w som jeg bestillte er i alle fall den man sparer mest på.. Så er det vel tilbud på noe tilbehør også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå