MrLee Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hei, jeg lagde et slikt buy script heromdagen, som funka fedt da jeg prøvde det på LAN, men når jeg kom på internett, så hender det ofte at menyene henger igjen litt...noen som har noen ideer for løsning? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Problemet er at internet er tregere en LAN. Du må legge inn mer tid mellom hver knapp. Problemet ditt er det samme som når du trykker for raskt når du kjøper manuelt. Jeg husker ikke helt komandoen for dette, men det er det vel noen andre hardwarere som vet! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 wait... ikke verre enn det.. du bare legger inn et par wait; wait;............. i aliasene dine, så burde det gå bra. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hm... Jeg har prøvt å lage et script, men når jeg legger til "exec <navnpå cfg>.cfg i config fila, å legrer det, forsvinner det fra fila etter at jeg har starta HL! Hvorfor? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 ok, takker så meget! Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hm... Jeg har prøvt å lage et script, men når jeg legger til "exec <navnpå cfg>.cfg i config fila, å legrer det, forsvinner det fra fila etter at jeg har starta HL! Hvorfor? har du skrivebeskyttet .cfg da ? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hm... Jeg har prøvt å lage et script, men når jeg legger til "exec <navnpå cfg>.cfg i config fila, å legrer det, forsvinner det fra fila etter at jeg har starta HL! Hvorfor? har du skrivebeskyttet .cfg da ? nei, bare "arkiv".... ganske irriterende i grunn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva med å legge inn "+exec <navnpå cfg>.cfg" i snarveien, hvis skriptet skal starte uansett. wait er et veldig kort tidsintervall, i skriptet jeg har laget (som fungerer ypperlig over nett når man har under 100 i ping) bruker jeg dette aliaset; alias clear "w3;slot10;w3;slot10;w3;w2;slot10;w3;w2;slot10;slot10" tidligere i scriptet har jeg definert w1, w2 osv som: alias w1 "wait" alias w2 "w1;w1" alias w3 "w2;w2" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå