-Jungeldyret Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei, for en liten stund siden klarte jeg å få teksten ut til kantene på arket når jeg skrev på word. Men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det lenger! Som man ser på bilde har jeg bare en rad med knapper, så kommer arket. Men før hadde jeg en linje med masse tall, hvor jeg kunne velge hvor skriften skulle begynne. Noen som vet hvordan jeg får tilbake denne? word_screenshot.bmp Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vis --> Linjaler. PS. Ver venleg å bruk PNG, GIF eller JPG. BMP er so upraktisk. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ah, takk! Skal huske på det med filtyper neste gang. EDIT: Er det pga. .bmp som gjør at man ikke får se thumbnail av bildet før man åpner det? Endret 20. oktober 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jepp, det er det. PNG og GIF vil gje mykje mindre filer (mitt er 12,6KB, ditt er 2,1MB ...), i tillegg til at ein får miniatyrbilete i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå