Merlin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå nærmer det seg release (Fredag 26 Oktober) og det klør i fingrene etter spillet. Lurer på om det kan være lurt å bestill det fra nettet (norske butikker) i håp om å få spillet en dag eller to før! Noen som vet? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå nærmer det seg release (Fredag 26 Oktober) og det klør i fingrene etter spillet. Lurer på om det kan være lurt å bestill det fra nettet (norske butikker) i håp om å få spillet en dag eller to før! Noen som vet? PES er en tittel som stort sett alltid kommer sent inn til butikkene. Om dette også gjelder nettbutikkene vet jeg ikke men kjedelig å få det et par dager etter release... Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 står at release datoen er 25. på absoluttspill.no Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 står at release datoen er 25. på absoluttspill.no Spillreleaser er stort sett alltid på fredager, EA spill slippes alltid på torsdager. Noen unntak finnes men ikke PES08, altså fredag. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå nærmer det seg release (Fredag 26 Oktober) og det klør i fingrene etter spillet. Lurer på om det kan være lurt å bestill det fra nettet (norske butikker) i håp om å få spillet en dag eller to før! Noen som vet? PES er en tittel som stort sett alltid kommer sent inn til butikkene. Om dette også gjelder nettbutikkene vet jeg ikke men kjedelig å få det et par dager etter release... Når det var release ifjor hadde ingen her på forumet problemer med å få tak i PES6 på release. Mange fikk det faktisk før. Her tror jeg du blander, og jeg har aldri hatt problemer med å få tak i det på releases, heller ikke mine venner. Over til spørsmålet. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 står at release datoen er 25. på absoluttspill.no Spillreleaser er stort sett alltid på fredager, EA spill slippes alltid på torsdager. Noen unntak finnes men ikke PES08, altså fredag. Dessverre......kommer nok den 25. GAMER.NO PES RELEASE Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 står at release datoen er 25. på absoluttspill.no Spillreleaser er stort sett alltid på fredager, EA spill slippes alltid på torsdager. Noen unntak finnes men ikke PES08, altså fredag. Dessverre......kommer nok den 25. GAMER.NO PES RELEASE Kommer 25 ja, leste feil på jobben dessverre. Men det er jo bra, en dag tidligere spilling enn planlagt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 står at release datoen er 25. på absoluttspill.no Spillreleaser er stort sett alltid på fredager, EA spill slippes alltid på torsdager. Noen unntak finnes men ikke PES08, altså fredag. Dessverre......kommer nok den 25. GAMER.NO PES RELEASE Kommer 25 ja, leste feil på jobben dessverre. Men det er jo bra, en dag tidligere spilling enn planlagt. Det er sant, og de som har bestilt fra nettet kan være heldige og allered få det på Tirsdag/Onsdag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har nå fått fullversjonen og får nok forsøkt den enten i kveld eller morgen. Skal forsøke å få knotet ned noen ord etterhvert. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Har nå fått fullversjonen og får nok forsøkt den enten i kveld eller morgen. Skal forsøke å få knotet ned noen ord etterhvert. Hvor har du fått tak i dette? Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fra RELiSH kanskje? Uansett, gidder vel ikke forhåndsbestille nå men regner med det vil bli mulig å få kjøpt spillet en eller annen plass på releasedag i Trondheim... Husker jeg fikk kjøpt Super Paper Mario dagen før release så kanskje dét vil være mulig også...si gjerne ifra hvis noen observerer spillet noen plass i byen. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 litt sent for trådstarter å forhåndsbestille PES nå i håp om å få spillet før release (25.), men platekompaniet har sendt meg spillet før kl 16 i dag så det ligger i postkassa mi i morra tidlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg