miataturbo Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Å nå kommer det flere bilder enjoy Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hmm. Tenk hvor fett det hadde vært med en 50 tommer plasma. Med alle fotballkanalene. Og litt mer stylishe sofaer, men fy fan, de så digge ut. Endret 5. mars 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Råstilig miataturbo! Spesielt de trestykkene og "Under age drinking" skiltet. Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 har dessverre ikke veggplass til flatskjerm eller no , men kan sette prosjektor på bordet å feste lerret i taket det går fint Å JA jeg har selvfølgelig nesten alle fotballkanalene(viasat å canaldigital) holder på å legge kabler til prosjektoren nå slik at jeg får alle kanalene ned,er ikke no fet projektor men håper på bedre etterhvert soffan er noe vi har fått , jæ... digg å sitte i , blir vel bytta ut den å etterhvert men det er ikke 1 pri Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå snakker vi! Det her var jo rett og slett dritkult. Ser for meg at jeg hadde fått alkoholproblemer om jeg hadde hatt noe sånt. Veldig mye kule effekter du hadde der. Gjennomførte greier. Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 takker , begynner å bli fornøyd selv nå også , men får aldri nok av effekter Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 lenge siden jeg har vært her nå , men nå er prosjektor å lerret på plass , så nå er fotball kampene i bok i baren bilder kommer Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bare synd at LFC er ute da, he he .. Neida, men fra spøk til revolver. Når har du fest? Jeg kommer med fly fra Alta Naboen har også en bar hjemme i stua, men den er kanskje 1/4 i strl av hva du har. Meget pent gjennomført så langt - bare peis på med effekter, blir ekstra kos når det er dubbeditter, effekter og veggpryd overalt!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sykt digg da! ;D Og jeg vet om en norsk side som nesten bare selger bareffekter, men tror du jeg kommer på navnet, neidaa :\ Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Herregud det der var stillig! Noe slikt kunne jeg tenke meg en gang jeg kjøper/bygger hus. Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 takker å du pepsiCo MÅ bare finne denne siden til meg å fortsatt er jeg interesert i ting hvis dere hvet om noen som har eller kjenner noen som har ting å tang som passer i en bar Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 http://www.bar-zone.no/shop/ http://www.altombar.no/ http://www.barmiljo.no/ http://www.gourmetec.no/ http://www.thorsland-import.no/ Det er noen sider du kan ta en titt på hvertfall. Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det der var sinnsykt stilig. Eneste minus var liverpool efekter, men hvilken rolle spilelr deT? Saa du spurte etter glass. Hvordan glass? cocktail? vin? shottere? eller? Uansett, jeg hadde tatt kontakt med spritimpot0rer. Naa veit jeg ikke kor i lande du bor. Men i oslo hvertfall har du jo en oppe i nydalsbyen, aa er det arcus det heter? den som ligger paa ulven? Mulig di kan hjelpe deg. Med enten fete effekter eller andre ting. Men beste tipse mitt er aa ta kontakt med hovedselskapet. Om du feks vil ha noen Vikingfjord glass. Send en mail til produsent av vikingfjrod osv. Lykke til vidre med baren. Bilder er et must. Aa skulle hjelp trenges, bare sporr! Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) da har jeg noen bilder til , første er av flaska jeg åpna da jeg ble pappa for første gang for 6 uker siden Endret 15. november 2008 av miataturbo Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) lysene bak flaskene er led lys kjøpt hos ikea , fåes med 3 stk lengder i hver pakke men kan settes flere sammen , kjøpte selv 2 pakker så jeg har satt 5 stk lengder isammen , kan skifte mellom mange farver pluss 1 der den bytter mellom alle farvene ved gjevne mellomrom :!: Endret 17. november 2008 av miataturbo Lenke til kommentar
bolern Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For en flott bar du har! Hvor kjøpte du glassene dine? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Whoow! Dritrått! Hadde jeg hatt noe slikt hadde jeg aldri blitt sett utenfor huset, med mindre jeg måtte på polet Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For en flott bar du har! Hvor kjøpte du glassene dine? www.altombar.no har relativt bra utvalg av glass. Lenke til kommentar
rogan Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurer på hvordan det går her nå. Har byggd bar selv nå, og liker og se hvordan andre gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå