Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Utrolig stilig, dette her! Litt mer Hansa Øl hadde dog gjort seg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skjenner en fyr som har hjemmebar ! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Anbefaler en liten tur til Ebay.de. Slikt er veldig populært i Tyskland. Tok et lite søk på "bier" og fant en butikk som kan være interessant. Blechschilder, selger allslags skilt. Kanskje hadde en slik vært tøft (ser at du har et "Cocktail" skilt) Lenke til kommentar
Markn Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kanskje hadde en slik vært tøft (ser at du har et "Cocktail" skilt) Det hadde vært fett! Sykt hvor heftig det der er! :O Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 ja det hadde vært no må ta en titt der ,takker Lenke til kommentar
Markn Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ja det hadde vært no må ta en titt der ,takker http://cgi.ebay.com/HEINEKEN-BEER-BAR-3D-N...1QQcmdZViewItem Her er det Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kul bar! Er også keen på å bygge en liten bar i kjelleren. Pusser opp kjellerstue til filmrom og tenkte jeg skulle lage en liten bar i rommet ved siden av. Rommet er ikke veldig stort, kanskje 2x3 meter. Noen som har ideer til hvordan dette kan løses? Trenger litt inspirasjon Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 nå har jeg fått meg noen nye tønne lokk så har broren min å jeg bestilt noen i fra danmark , så har jeg lagt inn bud på noen på nettet , så da hjelper det seg her fortsatt interesert i ting så er det noen som hvet om noe er det bare å legge ut bildet her eller sende på mail til meg [email protected] er interesert i det meste Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Husk å hold oss oppdatert med bilder Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 jepp skal prøve å holde oppdatert på bilde fronten Lenke til kommentar
Markn Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bra. Det liker vi! Her har du jo tips til hver å en da! Lykke til videre! Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Her har du et større kjøleskap hvertfall: http://www.drinkstuff.com/products/product...o+Bottle+Cooler Hvor stor er selve baren, lengden på bardisken x bardisk til veggen bak? Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 baren er ca 2,5 meter lang å fra veggen bak å ut til bar disken er det ca 1,5 meter Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kjett om huset skulle begynne å brenne Syns det var veldig stilig jeg også btw. Endret 28. januar 2008 av Ltr Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 hadde tatt bra fyr ja he he Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vet du hva? Det der var rett og slett sinnsykt fett! Stort pluss for Liverpool-effekter. Der hadde jeg følt meg hjemme, gitt. Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 takker , har fått meg noen nye ting nå men har kamera på jobb fortiden så bilder kommer etterhvert mangler fortsatt glasser(ikke øl) så er det noen som hvet om noe så si i fra Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ebay er din venn igjen: http://stores.ebay.com/awesomedeals911_Gla...0QQftidZ2QQtZkm Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) masse fint der ja men er ikke så flink til å bestille fra utlandet , hadde noen bestilt for meg så Endret 28. februar 2008 av miataturbo Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, er ganske kjipt når portoen koster 3-4 ganger så mye som det du kjøper. Men er ikke sikker på hvor du får tak i glass i Norge. Må vel være spritimportørene eller no. Ellers er jo å ta med seg glass hjem fra byen alltid en løsning:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå