Skinney Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 For noen dager siden ga KDE ut en ny versjon med feilrettelser for sitt skrivebordsmiljø. Nå gjør Gnome det samme. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den har i alle fall ikke kommet ut til Ubuntu 7.10, det er det samme med FireFox 2.0.0.8 den har heller ikke kommet ennå. Har kjørt "sudo apt-get update/upgrade" uten å finne noe som helst. Det ser ut som at Ubuntu folka har tatt seg en ferie.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 mm, alsadriverene mangler også. Men det kommer vel snart, de fikser vel bugs og hjelper folk atm slik at folk får den beste opplevelsen av ubuntu som er mulig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den har i alle fall ikke kommet ut til Ubuntu 7.10, det er det samme med FireFox 2.0.0.8 den har heller ikke kommet ennå. Har kjørt "sudo apt-get update/upgrade" uten å finne noe som helst. Det ser ut som at Ubuntu folka har tatt seg en ferie.. Det kan ta noen dager før Firefox oppdateres. 2.0.0.7 var en feil i avspilling i Quick Time, og var vel derfor ikke noe grunn til å oppdatere i Linux. http://www.mozilla.org/projects/security/k...#firefox2.0.0.8 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ubuntu kan bruke opp til en uke å inkludere de nye pakkene grunnet intern testing osv, for å ikke glemme bug fiksing som de sikkert har oppetter anklene Alsa driveren er jeg mindre sikker på da denne gjerne inkluderes som en egen komponent i kjernen, noe de ikke oppdaterer ofte... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 [..] for å ikke glemme bug fiksing som de sikkert har oppetter anklene For ikke å si opp til haka. Antall bugs øker, og flere og flere bugs blir eldre og eldre. I en av buggene jeg har vært med på å rapportere inn (som forøvrig er over to år nå) sier Sebastian Bacher fra Ubuntu team rett ut at de har for lite folk til å rette bugs og at folk som lager nye funksjoner ikke nødvendigvis fikser bugs. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 [..] for å ikke glemme bug fiksing som de sikkert har oppetter anklene For ikke å si opp til haka. Antall bugs øker, og flere og flere bugs blir eldre og eldre. I en av buggene jeg har vært med på å rapportere inn (som forøvrig er over to år nå) sier Sebastian Bacher fra Ubuntu team rett ut at de har for lite folk til å rette bugs og at folk som lager nye funksjoner ikke nødvendigvis fikser bugs. Men gjett om jeg har merket at dev folka har jobba hardt BÅDE i ubuntu XORG og innenfor drivere, jeg vil bare si at, jeg har aldri vært borti så lite bugs som i 7.10, har enda ikke hilst på min første bug i 7.10 =) Men trenger spill supporten min da eneste jeg trenger så slipper jeg å ha windows Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Arch sin pakkebrønn var i alle fall oppdatert. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Arch sin pakkebrønn var i alle fall oppdatert. No shit? Når HW.no skrev om oppdateringer til ALSA (1.0.15), satt jeg med 1.0.16-RC3 ^^ Oppdaterer nå... 220MB med snadder.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Arch sin pakkebrønn var i alle fall oppdatert. No shit? Når HW.no skrev om oppdateringer til ALSA (1.0.15), satt jeg med 1.0.16-RC3 ^^ Oppdaterer nå... 220MB med snadder.. Godt gjort, med tanke på at artikkelen om 1.0.15 kom ut dagen etter at 1.0.15 ble gitt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå