daripper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) *referanse til enkeltperson fjernet* Kom i kontakt med han da jeg fant en annonse på salgs forumet, han hadde 3stk cpuer til salgs og jeg var intresert i en. Viste seg at han kunne skaffe alt av hardware jeg trengte utenom også.. så jeg gikk for det. Så sa han at han kunne fikse til kompiser også, han ga jo en grei pris så jeg fiksa en pc til en kompis også, fikk ikke noe kvitteringer selv om alt var helt nytt.. han sa hvis noe gikk i stykker\ikke funka skulle han bestille nytt og erstatte det... Den ene maskinen som ble kjøpt funka ikke 2 av rambrikkene til og disse skulle ble erstattet.. har vel gått 3-4 mnd nå kansje siden han sa han hadde bestilt nye og han er umulig å få tak i.. nytt mobil nummer, mail adressene funker ikke lenger og vi er blokka på msn... En annen ting var, jeg kjøpte en maskin av han til rundt 10 000, så ville en til kompis ha seg maskin, jeg prata med *fjernet* som garanterte han kunne fikse meg ny maskinvare, så jeg solgte min maskin til kompisen min, siden jeg skulle på ferie og alt så hasta det ikke for min del... nå er jeg blokka, får ikke tak i han og sitter uten ny maskinvare til en bra pris som jeg var lovet. Hva gjør man når folk holder på slik? Når personen er umulig å få tak i og er skyldig minnebrikker og har lovt meg ny maskinvare så er det vel ikke annet å gjøre en å møte opp på døra til karen for å ta opp emne..? **referanse til enkeltperson er fjernet fra innlegget, emnefeltet er også redigert** Endret 20. oktober 2007 av macfjott Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ta med balltre.... Kan i einkelte sammenhenger være nødvendigt det! Stå på! Men egentlig skjønner eg ikkje kva du piper etter... RAM brikker koster ikkje all verden i dag... og kjøp for all del din nye pc ein anna plass en han han luringen her! Endret 20. oktober 2007 av Cornel Lenke til kommentar
martbo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
daripper Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ta med balltre.... Kan i einkelte sammenhenger være nødvendigt det! Stå på! Men egentlig skjønner eg ikkje kva du piper etter... RAM brikker koster ikkje all verden i dag... og kjøp for all del din nye pc ein anna plass en han han luringen her! Vel, jeg fikk første maskinen en del billigere, ( sparte 10k på hardware ), så før jeg solgte denne så spurte jeg flere ganger om han garanterte at han kunne skaffe meg ny hardware... ellers ville jeg ikke selge denne. Ja det var ikke noe problem i følge han, maskinen min ble solgt og nå sitter jeg uten maskin og må ut med mye mer for å få en tilsvarende maskin.. Rambrikker koster ikke mye nei, men hvorfor skal han få penger ( 2500,- ny pris brikkene ) for noe som ikke funker? **henvisning til enkeltperson er fjernet** Endret 20. oktober 2007 av macfjott Lenke til kommentar
martbo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Da dette blir en diskusjon på privatperson mot privatperson, velger jeg å fjerne referanser til vedkommende person. Hold diskusjonen til hva trådstarter kan gjøre i den situasjonen han har havnet i. Dette innlegget skal ikke kommenteres, og kommentarer på moderering taes som alltid på PM og ikke i tråden som blir moderert Endret 20. oktober 2007 av macfjott Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fikk ikke noe kvitteringer selv om alt var helt nytt.. Høres ut som ting som har "falt av en trailer". Kanskje like greit at du ikke får tak i han. Vil jo ikke at folk skal bli tatt for heleri hvis onkel kommer og knakker på døra. Lenke til kommentar
daripper Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 fikk ikke noe kvitteringer selv om alt var helt nytt.. Høres ut som ting som har "falt av en trailer". Kanskje like greit at du ikke får tak i han. Vil jo ikke at folk skal bli tatt for heleri hvis onkel kommer og knakker på døra. Tror ikke det var noe ulovlig, han sa han hadde sponsorer og bare kunne bestille hva han ville ha, dreiv med overklokking osv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Skal ikke uttale meg om akkurat denne saken,men vil oppfordre folk til å være forsiktige,jeg har nemmelig en kompis som i lengre tid hadde denne muligheten til å kjøpe billig fra en fyr,alt fra rambrikker til komplette bærbare også såkalte demomaskiner. Problemet var bare at det viste seg at vedkommende er matrialforvalter i en av norges mest befolkede kommuner og har annsvar for alt datautstyr der og det meste han solgte var fra dette lagret, blir litt ille når du får en 3 mnd gammel demo bærbar pc som det er inngravert kommunens navn på på undersiden. Altså denne personen jeg snakker om stjeler direkte fra sin arbeidsgiver og selger vidre,så vidt jeg vet driver han på fortsatt Lenke til kommentar
daripper Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal ikke uttale meg om akkurat denne saken,men vil oppfordre folk til å være forsiktige,jeg har nemmelig en kompis som i lengre tid hadde denne muligheten til å kjøpe billig fra en fyr,alt fra rambrikker til komplette bærbare også såkalte demomaskiner.Problemet var bare at det viste seg at vedkommende er matrialforvalter i en av norges mest befolkede kommuner og har annsvar for alt datautstyr der og det meste han solgte var fra dette lagret, blir litt ille når du får en 3 mnd gammel demo bærbar pc som det er inngravert kommunens navn på på undersiden. Altså denne personen jeg snakker om stjeler direkte fra sin arbeidsgiver og selger vidre,så vidt jeg vet driver han på fortsatt kan godt være mulig dette.. ikke vet jeg.. alt jeg vet er at han driver med overklokking ( sa han vandt nm i klokking? ) og sa han var sponsa, men det kan jo virke slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå