eclipc Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Finnes det noen som kan hjelpe meg? Noen webshopper som tar bestilling? Skal kjøpe laptop, og stiller noen krav (om det er mulig): *256mb ddr ram *40gb hd *64 mb skjermkort (eller bedre) *wlan nettverkskort(for skolebruk) *56k modem *combo cdrw/dvd *1,8ghz prossesor-> *ingen programvare *1024x768 skjermoppløsning (eller bedre) *maks 12500kr skal brukes til spill, internett, skolearbeid Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 multicom.no har noe slikt som du kan sjekke ut, ellers har sikkert zepto noe, zepto.no tror jeg urlen var Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jeg vet ikke hvilke spill og os du skal bruke, men jeg tror nok 256mb er for lite... gå for 512 hvis du kan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Finnes det noen som kan hjelpe meg? Noen webshopper som tar bestilling?Skal kjøpe laptop, og stiller noen krav (om det er mulig): Hvis du ser i "Laptop" kategorien på forumet så kan de kanskje hjelpe deg mere en det du har fått her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå