sedsberg Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja hvor får man tak i de? Jeg finner de ikke på Abit sine sider (kun drivere til Jmicron-kontrolleren) og Google kommer heller ikke opp med stort. Sitter og skal installere XP men XP maser om at jeg ikke har harddisker. Var heller ingeting på den medfølgende CD-en. Kjipt med nytt HK og ingen mulighet til å installere OS. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Problem solved. Fant drivere på Gigabyte sine sider. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Et tips til neste gang er at det ofte er en god ide å sjekke hos produsenten av komponenten det er snakk om. I dette tilfellet finner du de nyeste driverene hos Intel. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Et tips til neste gang er at det ofte er en god ide å sjekke hos produsenten av komponenten det er snakk om. I dette tilfellet finner du de nyeste driverene hos Intel. I dette tilfellet var det ikke så lett å finne de hos Intel. Jeg prøvde først hos Abit, siden det er et Abit-kort, men de hadde ikke. Fant de fort etter å ha slått opp på Gigabyte- og Asus- hovedkort med samme chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå