naeff Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Jeg kjøpte nylig en data compaq presario F500 med windows vista. Men jeg formaterte og installerte win XP pro. Så fant jeg ut at det ikke fulgte med noen plate til dette faenskapet. Så nå har jeg levd på forums og masse guider osv. Men har ikke klart å få dette til å funke med både Lyd driver og skjerkort driver etc. Så nå sitter jeg her med masse beep windows lyder og en ganske laggy screen. Skjermkort: NVIDIA® GeForce™ Go 6100 Intern lyd: 3D Sound Blaster Så jeg lurte på om noen virkelig vet hva jeg kan gjøre for at dette kan funke MED drivere. Mvh Anders. Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg kjøpte nylig en data compaq presario F500 med windows vista. Men jeg formaterte og installerte win XP pro. Så fant jeg ut at det ikke fulgte med noen plate til dette faenskapet. Så nå har jeg levd på forums og masse guider osv. Men har ikke klart å få dette til å funke med både Lyd driver og skjerkort driver etc. Så nå sitter jeg her med masse beep windows lyder og en ganske laggy screen. Skjermkort: NVIDIA® GeForce™ Go 6100 Intern lyd: 3D Sound Blaster Så jeg lurte på om noen virkelig vet hva jeg kan gjøre for at dette kan funke MED drivere. Mvh Anders. På baksiden av maskinen står det nummer. Begynner med F5xx, gå inn på http://www.hp.com og trykk Software and drivers download. (F Så skriver du inn dette nummeret og vips... så finner du drivere, forhåpentligvis til Windows XP også... Endret 20. oktober 2007 av jarlehol Lenke til kommentar
naeff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Okei, F55EO. Så gikk jeg inn på HP.no og fant driveren som er egnet til min data. Men så møter jeg en melding "This BIOS is not for your Notebook PC." Dette og andre meldinger som at den ikke kunne installere driveren pga. det var ingen drivere som var installert fra før..... Så jeg vett rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå. Så hvis noen har et forslag hadde det vært kjempe. Anders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå