Gå til innhold

Netcom, internet [trådløs] htc touch og youngtalk.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nettopp HTC touch med youngtalk abbenoment grunnet at netcom, når jeg ringte i butikken sa til meg at netcom ville klare å skille mellom MSN for å få det for 50kr mnd og vanlig internet. Det gjorde det ikke. Har jeg rett til å klage på det?

Og et annet problem er at selvom her er innenfor at trådøs området kan jeg ikke gå på msn/internet SELVOM jeg er koblet til uten at dette koster meg penger.

Har jeg rett til å klage/returnere mobilen siden det ikke holder det det lover?

Det er vel ikke rett at det skal fortsatt koste meg kjempe masse penger når jeg er tilkoblet trådløst nettverk?

 

Hvis det er det vil jeg gjerne lever tilbake mobilen. Hva har jeg som klagerett?

 

 

mVh, Hanne Bråten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har en mobil med Windows Mobile operativsystem. Er det gratis for meg å bruke Messenger frem til 1.september?

Nei, gratisperioden og prisene generelt gjelder kun for de som installerer NetComs versjon av Messenger. Klienter som ligger preinstallert på Microsoft-telefoner eller andre varianter av Messenger er ikke omfattet av NetComs Messenger priser/vilkår. I disse tilfellene må man betale datatrafikk som normalt.

Som sagt over så er det kun Netcom sin egen klient som er inkludert datatrafikk ellers er det jo som sagt umulig å skille trafikken.

 

Ang. når du er koplet til et trådløst nettverk må du jo da stille inn hvilket nettverk du skal benytte under Innstillinger -> Tilkoplinger.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...