Neppe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Når jeg kjeder meg hender det seg at jeg stikker innom ITavisen for å se hva nyttig saker de har tatt for seg. Litt for å finne ut hvor bra Mac er og hvor utrolig mye Windows suger. Venter bare at de skal skifte logo til iTavisen. Men når jeg leser mange av deres artikler så blir jeg helt paff. Kvalitetssikring er noe som er totalt fraværende hos dem. Det virker som at de har utplasseringselever som skriver artikler for dem, istedet for å bære ut alle søppel artiklene fra kontoret til redaktøren. Skrivefeil er en ting, men noen ganger kan man lenge til latterlige gjentagelser og motsigelser. Så alle som har lyst til å være med, eller bare kjefte på meg fordi jeg er en idiot som disser ITavisen, go ahead. Sexskandale for Motorola? En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i halsen og beklage. Her ser vi at ITavisen er en trendsetter. Istedet for å bruke det velkjent uttrykker "Klampen i bånn", så måtte de gjøre ett eller ti skandale forsøk på å skape nye. Slik som "Kaffen i halsen" Selskapet meddeler at de allerde har tatt de nødvendige stegene for å sørge for at denne bakrunnen ikke dukker opp i andre produkter. Bra Motorola fikk satt kaffen i halsen, så de fikk bytta ut denne bakrunnen. La oss håpe kaffen ikke gikk i vrangstrupen så de hoser opp kaffen sin på datamaskinene, da kan dette bli en dyr sexskandale for Motorola. Haha. Endret 19. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var en artikkel forleden som skrev "iFinder får en oppussing i Leopard" iFinder ja. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, så jævla bra. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg leser ITA for underholdning, jeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ITavisen har blitt nerdenes Se & hør Lenke til kommentar
Løve Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mener du at "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i klampen i bånn og beklage." er en bedre formulering? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Trådstarters eksempel er vel ikke det beste på deres lavmål innen IT-nyheter. Jeg liker denne mye bedre: Du kan dø av mobilvirus Mobilviruset har skapt panikk blant mobil-kunder i Pakistan. Får du den dødelige meldingen er det ikke bare mobilen som tar kvelden, men brukeren også. Telecom har måttet fortelle kundene at det er teknisk-umulig å dø av et mobil-virus. Så selv om Telecom sier det er teknisk umulig å dø av mobil-virus, så velger likevel ITavisen å tro det Og så må man ikke glemme de utallige skrivefeilene deres Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Trukket seg fra kabeltesting Linky Den kjente tryllekunstneren er kjent for å avsløre overtro og svindel, og ble verdensberømt da han demonstrerte at han kunne gjøre akkurat det amme som skje- og gaffel-bøyeren Uri Geller uten hjelp av overnaturlige evner. Amme? Herregud Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dessuten er vel 'å sette kaffen i halsen' et velbrukt uttrykk? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dessuten er vel 'å sette kaffen i halsen' et velbrukt uttrykk? Jeg har i hvert fall hørt det flere ganger før. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser du goatse setter du kaffen i halsen. Om det er 5 minutter til butikken stenger og du skal ha noe setter du klampen i bånn. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mener du at "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i klampen i bånn og beklage." er en bedre formulering?Hahaha, det hadde vært større grunn til å lage en egen tråd om den setningen Dessuten er vel 'å sette kaffen i halsen' et velbrukt uttrykk?Jupp Og "Oh noes! Itavisen glemte en 's' ! Det står 'amme' i stedet for 'samme'!". Det er dumt at slike feil slipper gjennom, men det skjer jo med alle aviser. Jeg tror du har misforstått IT-avisenbashinga litt. Vi pleier å mobbe dem fordi de har teite saker, ikke på grunn av at de mister en bokstav i et ord eller fordi de bruker et uttrykk som ikke hele Norge har hørt før. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg sendte killer-smileys på oppdrag for å fjerne diskusjon rundt det om tråden er morsom eller ikke (slikt er spam), pluss annet off-topic den spesialtrente smileybanden ikke likte. Resultatet ble at et dusin innlegg ble eliminert. Smileybanden ønsker ingen kommentar i tråden når det kommer til utryddelsen som er utført, slik sendes på pm. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dessuten er vel 'å sette kaffen i halsen' et velbrukt uttrykk? "Å sette kaffe i halsen" brukes vel helst i de tilfeller der man ønsker å uttrykke overaskelse, ikke at noen gjør noe raskt. Ville du for eksempel sagt: "Nå må du se å sette kaffen i halsen!" til en treig butikk-kunde på handletur? Ville du heller kanskje sagt: "Nå må du se å sette ræven i gir!" til den samme personen i en lik situasjon? Trolig. På samme måte sier jo IT-avisen: "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i halsen og beklage." - Som egentlig skl bety at "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å få fart på seg og beklage". Så egentlig burde de som Neppe sa skrevet noe slikt som, "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette klampen i bånn og beklage". Men nok om det. ^^ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Dessuten er vel 'å sette kaffen i halsen' et velbrukt uttrykk? "Å sette kaffe i halsen" brukes vel helst i de tilfeller der man ønsker å uttrykke overaskelse, ikke at noen gjør noe raskt. Ville du for eksempel sagt: "Nå må du se å sette kaffen i halsen!" til en treig butikk-kunde på handletur? Ville du heller kanskje sagt: "Nå må du se å sette ræven i gir!" til den samme personen i en lik situasjon? Trolig. På samme måte sier jo IT-avisen: "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i halsen og beklage." - Som egentlig skl bety at "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å få fart på seg og beklage". Så egentlig burde de som Neppe sa skrevet noe slikt som, "En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette klampen i bånn og beklage". Men nok om det. ^^ hva er det du snakker om? "sette klampen i bånn og beklage" ? poenget er at de var en kuk i bakgrunnen deres.. de visste det ikke, så når noen sa det til dem "skjekk dette bildet av bakgrunnen på den nye mobilen deres" og det de ser er en penis.. de blir overrasket og "setter kaffen i halsen" (men ikke bokstavlig talt.lol) hvor får dere det klampen i bånn greiene fra i det hele tatt? nå vet ikke jeg om er en slags spøk fra trådstarteren men skriver det nå, likevel... Endret 22. oktober 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå