Gå til innhold

Orangebox - 360 vs pc


LordShaft

Anbefalte innlegg

Kanskje litt Off-Topic å spørre om dette her.. Men trenger litt hjelp i HL2..

 

 

I Entanglement banen etter å ha tatt av dage gutta i hallen som blir mørkelagt og så flomlyst med Røde flares.. Står Alyx på bunnen av ei trapp og vil ikke følge med meg til neste rom.. Er det meningen hun skal være med?? Neste rom har et par computers jeg tror hun skulle ha hacket for å åpne en port, men det er litt vanskelig når hu ikke følger etter.. Lurer på om det er en bug?!

 

 

Ps: Lordi .. Beklager om jeg har ledet deg til et dårlig kjøp.. Men dine meninger faller ikke akkurat sammen med mine.. Da vet vi det til neste gang.. Ikke hør på mine anbefalinger! Jeg elsker TF2 for alt det er verdt! Bedre multiplayer morro finner jeg ikke!

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av ladies! Dette er ikke noe dårlig kjøp!

 

Jeg stor koser meg med HL historien og portal! Men Team Fortress var søppel i mine øyner. Men no skal jeg gi spillet ett par sjangser til før jeg legger det dødt!

 

Holder på med hf2 nå, gleder meg til å ta fatt på episode 1 og 2. Jeg runda jo hf2 på pc så jeg vet liksom hva som skjer ;-)

Lenke til kommentar

Ser meg fornøyd med kjøpet. Er ikke verdens største HL fan, men er en god ting å ha alle HL2 spillene, samtidig som EP2 har sine øyeblikk. Portal er også en litt artig ting. Men er enig med LordShaft... etter å ha spilt mye GeOW, CoD4 BETA og ikke minst HALO3 MP, virker Team Fortress 2 som noe av det mest tilbakestående jeg har spilt på lenge

Lenke til kommentar
Får man kjøpt HL2 og Episode 1 til 360? Og er det nødvendig å ha spilt de for å få noe ut av historien til Episode2? Har kun spilt HL1, og er derfor veldig i tvil om jeg skal kjøpe orangebox eller vente til jeg har spilt HL2 og Epi1.

Orange Box inneholder hele HL2 :)

 

Og Episode 1

Og Episode 2

Og Portal

Og Team Fortress 2

 

Det er kort og godt en kjempedeal til 'vanlig' spillpris :)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært en stor Half-life fan, og gledet meg enormt til episode two og orange box kom ut. Selv har jeg også hat det ganske så kult med 360 og 32" i tilleg, gears of war ofc. Men etter min mening er hl2, og generellt hele valve serien et konsept for data. Jeg finner det mest behagelig å spille til mus og tastatur, men i tilleg er lyden og bevegelsene helt sykt bra i hl2 ep2 etter min mening.

Jeg spillte det på data med 32"ern min og heftig lyd, dette var helt villt, kjempe vakkert spill, en enormt bra fortsettelse av historien også. Synd det hele gikk så fordt, men det kommer jo ett til! :D

 

+ kan ikke tenke meg at portal er noe bra på xbox =/

 

Men! det er jo smak og behag da..

Endret av venture
Lenke til kommentar
Slapp av ladies! Dette er ikke noe dårlig kjøp!

 

Jeg stor koser meg med HL historien og portal! Men Team Fortress var søppel i mine øyner. Men no skal jeg gi spillet ett par sjangser til før jeg legger det dødt!

 

Holder på med hf2 nå, gleder meg til å ta fatt på episode 1 og 2. Jeg runda jo hf2 på pc så jeg vet liksom hva som skjer ;-)

 

Kan du vennligst forklare hva som Team Fortress til søppel? Er veldig nysgjerrig å hvordan dette er..

Lenke til kommentar

Har ein 'rimelig god pc' som eg lett spelar Half Life 2 med, og har spelt igjennom det eit par gonger på PC. I forreige veke kjøpte eg derimot Orange box til 360en min. Har storkost meg igjennom Episode 1 og 2 - og vurderar no å ta HL2 ein gong til.

 

Dette spelet er endo ein grunn til at eg slepp å oppdatere PC-en min. Godt nytt for meg. Eg sit mykje betre i sofaen uansett. :)

Lenke til kommentar
Dette spelet er endo ein grunn til at eg slepp å oppdatere PC-en min. Godt nytt for meg. Eg sit mykje betre i sofaen uansett. :)

Jepp, sånn tenker jeg og. Synes det ser strøkent ut på 360'en. Og med surroundanlegget i stua så er jo lyden fet og (i tillegg til behagelig sofa, beina på bordet og stoooort bilde) :)

Lenke til kommentar
Kan du vennligst forklare hva som Team Fortress til søppel? Er veldig nysgjerrig å hvordan dette er..

 

Jeg kan forklare hvorfor det ikke er søppel!

 

Jeg har også spilt både COD4 Beta (Som er knakende bra, ja!!) og massevis med GeoW (Som fremdeles er utrolig morro) og så videre. Men kjenner meg ikke igjen i denne søppel-sammenligningen..

 

Team Fortress 2 er noe helt annet en disse spillene.. Mens COD4, GeoW og Halo gir alle de samme mulighetene (se. Finn våpen, bruk våpen) .. Er TF2 laget på den måten at du har flere forskjellige karakterer som spilles på helt ulike måter..

"Scout" som løper som mannen med timilstøvlene, har lite liv og dårlige våpen.

"Spy", som kan kamuflere seg som motstander, og bli usynlig, samt zappe fiendens turrets.

"Medic" kan assistere lagkamerater med helse, og regenerere seg selv.

"Heavy Weapon" Treigass med tungt skyts og masse liv.

"Demoman" Mannen med granatkastern og stickybombs.

"Pyro" Ja.. flammekaster

"Soldier" RocketJump!

"Engineer" Mannen med kunskapen .. kan bygge turrets og helsedispenser og teleport.

"Sniper" Har som du sikkert tenkte deg frem til, rifle. Og den heftigste Jungelkniven!

Lurer på om jeg mangler en... usikker.

 

Det er alltid to lag. (Ingen deathmatch)

Capture the briefcase(Å si flag blir for teit)

Control points (Kapre kontrollpunktene før det andre laget og hold de)..

Attack and Defend.

 

Dette spillet har masse å by på! Og er absolutt ikke Søppel! Den som mener noe annet kan umulig ha særlig innsikt. Jeg kan forstå at dere ikke liker det av ymse grunner, men det er ikke søppel av den grunnen!

 

Edit: Tenkte jeg skulle backe opp mine meninger med andres....

MetaCritic på TF2 og bare TF2, ikke alt det andre dillet på Disken.

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar
Kan du vennligst forklare hva som Team Fortress til søppel? Er veldig nysgjerrig å hvordan dette er..

 

Jeg kan forklare hvorfor det ikke er søppel!

 

Jeg har også spilt både COD4 Beta (Som er knakende bra, ja!!) og massevis med GeoW (Som fremdeles er utrolig morro) og så videre. Men kjenner meg ikke igjen i denne søppel-sammenligningen..

 

Team Fortress 2 er noe helt annet en disse spillene.. Mens COD4, GeoW og Halo gir alle de samme mulighetene (se. Finn våpen, bruk våpen) .. Er TF2 laget på den måten at du har flere forskjellige karakterer som spilles på helt ulike måter..

"Scout" som løper som mannen med timilstøvlene, har lite liv og dårlige våpen.

"Spy", som kan kamuflere seg som motstander, og bli usynlig, samt zappe fiendens turrets.

"Medic" kan assistere lagkamerater med helse, og regenerere seg selv.

"Heavy Weapon" Treigass med tungt skyts og masse liv.

"Demoman" Mannen med granatkastern og stickybombs.

"Pyro" Ja.. flammekaster

"Soldier" RocketJump!

"Engineer" Mannen med kunskapen .. kan bygge turrets og helsedispenser og teleport.

"Sniper" Har som du sikkert tenkte deg frem til, rifle. Og den heftigste Jungelkniven!

Lurer på om jeg mangler en... usikker.

 

Det er alltid to lag. (Ingen deathmatch)

Capture the briefcase(Å si flag blir for teit)

Control points (Kapre kontrollpunktene før det andre laget og hold de)..

Attack and Defend.

 

Dette spillet har masse å by på! Og er absolutt ikke Søppel! Den som mener noe annet kan umulig ha særlig innsikt. Jeg kan forstå at dere ikke liker det av ymse grunner, men det er ikke søppel av den grunnen!

 

Edit: Tenkte jeg skulle backe opp mine meninger med andres....

MetaCritic på TF2 og bare TF2, ikke alt det andre dillet på Disken.

 

Egentlig det jeg hadde lest om spillet fra før. Ut i fra det jeg har sett/hørt/lest blir det helt feil å kalle spillet søppel ja.. Men lurte bare på hvorfor personen mente at spillet var så dårlig..

 

Har selv spilt COD4 beta og Gears masse. Halo 3 MP er :nei: for min del.

 

Er også fan av lagbaserte spill (noe som gjør at jeg får enda mer lyst på TR2.)

 

Skal definitivt kjøpe hele boksen snart.. Tror faktisk jeg går for 360-versjonen :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

TeamFortress 2 er jo på ingenmåte rettet mot folk som ønsker knallhard realisme i multiplayer spill.. Det er mer Humor og morro.. noe jeg har savnet lenge nå.. Ingen andre Multiplayer spill har gitt meg så umiddelbar morro som TF2.

 

Har ingen problemer med å anbefale TF2 til alle som ikke har rodd seg tungt inn i tema til GeoW, Halo og COD. TF2 tilbyr multiplayer som skiller seg helt ut i den mengden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg trodde jeg hadde runda hele HL2, men når jeg springer gjennom de gatene der sniperne begynner å skyte på meg får jeg ikke til å drepe de! Hvordan gjør dere dette? Jeg ser de ikke gjennom vindua og treffer ikke med den armbrøsten??

 

bruk granater og den granatkasteren på maskin pistolen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...