LordShaft Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Halloisen godtfolk Jeg sitter å tenker på om dette er noe jeg bare må skaffe meg. Har runde HL2 på pc, og lurer på hvordan dette er og fungerer på xbox? Er det like smooth og bra på xbox? Ser spilla har fått fantastisk omtale, men dette er vel pc hvis jeg ikke tar feil!? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Selv så har jeg runna det på pc da kom, faktisk det eneste spillet jeg har runna på pc. Fikk spillet idag til 360 og var veldig spent hvordan det skulle bli med kontroll isdeten for tast og mus, synes det egentlig var best da jeg spillte det på PC-en må jeg ærlig innrømme., sikte er mye bedre og det føles bedre på pc. Team Fortress 2 tror jeg også kan bli best med tast og mus. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kommer vel an på hvilken plattform du synes slike spill er best på. Jeg har ingen problemer med FPS på konsoll, og har bestilt XB-versjonen. For øvrig har både PC- og XB-versjonene fått glimrende kritikk. Her er XB-versjonens side på Gamerankings: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934384.asp Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Joa, jeg liker jo FPS best på konsoll, men Half-Life falt bare bedre i smak på pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 spilte HL2 på pc da det kom, spiller det nå på xbox, får den samme feelingen som på pc og kontrollen fungerer utrolig bra... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Grafikken trenger du ikke være redd for å være dårligere eller bedre på PC/360. Sammenlignet HL2 med HDTV på 360 med HL2 på high på PC. Da klarte ihvertfall ikke jeg se noen store forskjeller rent grafisk. Men syns det var mer farger på 360, på PC-en var det mer mørkt på en måte! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ble nettopp ferdig med Half-Life 2 (ikke Ep. One eller Two). Og mener 360-versjonen er minst like bra som PC-versjonen. Selv liker jeg bedre å spille på 360n, da det er mer avslappende. Kontrollene i HL2 på 360 er veldig bra må jeg si Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan varmt anbefale denne ihvertfall!! Er tidligere Mus og tastatur hore, men dette funker ihvertfall brillefint for meg!! Rocketjumping i TF2 funker som en drøm .. og det er vel det som er viktig?? Har ikke fått spilt altfor mye Half Life 2 /Ep1 /EP2 og heller ikke annet enn sett på Portal (Sparer denne godsaken til en dagen jeg er litt mer våken). Men Team Fortress 2 har jeg gitt noen timer.. (Fikk spillet i går) Helsike for et spill dette er! Fantastisk!! Elsker humoren, art direction, og aller viktigst kontrollen og spillbarheten!! For et fantastisk online spill!! Har ikke spilt Team Fortress siden Quake dagene og herre kor gla jeg er for å ha kjøpt dette!! Ble sittende og spille til 05.00 i dag tidlig.. da begynte jeg å duppe bak spakene.. trøtt idag.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk for svar ladies! Dette er ett garantert kjøp for min del! Tusler meg innom elkjøp etterpå tenker jeg ;-) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk for svar ladies! Dette er ett garantert kjøp for min del! Tusler meg innom elkjøp etterpå tenker jeg ;-) Du kommer ikke til å angre! Tro meg! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Foretrekker FPS på PC. Men disse spillene funker nok like bra på begge plattformer. PC versjonen ser litt bedre ut, gitt at du har maskin nok til å kjøre på høye innstillinger. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Burde absolutt kommet på Wii, jeg har alle 3 konsollene, og til FPS spill er Wii overlegen pga siktemetoden, nesten bedre enn mus og tastatur! Men i valget mellom X360 og Pc hadde jeg valgt Pc. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja no har det seg slik at jeg begynner å få en noe utdatert pc. Jeg får kjørt CSS med 70 - 80 i fps og lå vel jevnt over med 100 i fps gjennom hele HL2 (om jeg ikke husker feil) Så jeg får nok kjørt det greit nok på pc, men jeg bruker ikke denne til å spille mere. Jeg er uten tvil mye mere fan av å spille på konsollen min. Er en helt anna feeling og syns fps spill går som en drøm på konsoll! Dette blir nok ett kjøp til boxa mi, men no har det seg slik at jeg ikke rakk elkjøp i dag, så det blir nok ikke kjøp før mandag Men men Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg har dette til selvfølgelig til 360 siden pc ikke klarte orange box Synes det er mye deiligere å sitte med håndkontrollern å spille FPS Så jeg synes 360 versjonen av Orange Box er best mellom dem 2 Endret 20. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som kan sette opp noen games i TF2 ikveld eller? Er meget interessert i invites!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg vil prøve TF2... tar evigheter å søke games... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sjekk ut TF2 vennetråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=848993&hl= Eg har spelt ein del i kveld, og kjem heilt sikkert til å spele meir ut over natta Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ble nettopp ferdig med Half-Life 2 (ikke Ep. One eller Two). Og mener 360-versjonen er minst like bra som PC-versjonen.Selv liker jeg bedre å spille på 360n, da det er mer avslappende. Kontrollene i HL2 på 360 er veldig bra må jeg si takk denne hjalp meg. Da blir det 360 versjon =) Liker også å spille på konsoll, tror det er en vane sak. Etter jeg spillte Cod 4 beta i en uke så ble jeg faktisk ganske god og aima satt rimelig bra. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Var innom elkjøp i dag, der hadde de spillet til 599,- samme på spaceworld! Dette er litt ripoff syns jeg og lot heller pengene stå på konto litt til! Er ikke villig til å betale så mye for Portal og Episode2. Ja jeg vet at du får med mere, men det er ikke så interessangt for meg. Blir nok til at jeg må slå ihjel ventetiden på COD4 med de spilla jeg har ja. Skulle dere finne meg offline ei stund framover nå er det pga jeg flytter til bergen og er litt usikker på når jeg får internett og alt opp å gå igjen! :-) See you on the battlefield Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ladyshaft du må kjøpe det en gang. Jeg var mann nok, eller dum nok til og kjøpe det for blodpris. Men fy søren det er vært penga. Jeg har fulgt Half Life spillene gjennom tidenes gang og historien er nydelig. Å den forsetter med det. Så jeg ser det på som godt brukte penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå